Følsom graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2017

Anonym trådstarter

Hvilken graviditetstest kan I anbefale der er meget følsom? 

Jeg har masser af symptomer på graviditet og er næsten sikker på jeg er gravid. Men har både i går og i dag testet negativ på Valmed. Jeg er 4+0 i dag hvis jeg er gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har masser af symptomer på graviditet og er næsten sikker på jeg er gravid. Men har både i går og i dag testet negativ på Valmed. Jeg er 4+0 i dag hvis jeg er gravid. 

Ingen at anbefale, test med almindelige over 1-2 uger, hvis du ikke kan få 2 streger, er du ikke gravid.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ingen at anbefale, test med almindelige over 1-2 uger, hvis du ikke kan få 2 streger, er du ikke gravid.

Tak for svar, jeg prøver at teste igen i morgen 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg testede positivt 3+5 med en af de tidlige, HCG-følsomme strips  fra billige-teste.dk  

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg testede positivt 3+5 med en af de tidlige, HCG-følsomme strips  fra billige-teste.dk  

Kan være jeg skal prøve sådan en så... kan nemlig stadig ikke få en positiv test. Og vil egentlig også gerne undersøges af en læge hvis jeg nu ikke er gravid, for så må der jo være en anden grund til jeg har haft kvalme i næsten en uge og ondt i underlivet. 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kan være jeg skal prøve sådan en så... kan nemlig stadig ikke få en positiv test. Og vil egentlig også gerne undersøges af en læge hvis jeg nu ikke er gravid, for så må der jo være en anden grund til jeg har haft kvalme i næsten en uge og ondt i underlivet. 

Tak for dit svar 

Krydser fingre for, at du er gravid, hvis det er det du ønsker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.