Lang cyklus=dårlig fertilitet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juni 2017

Anonym trådstarter

Er der mon nogen er jer der har erfaringer ifht en lang cyklus og projekt baby?

Vi starter projektet til august, og jeg er så nervøs for at det kommer til at blive svært pga min forholdsvis lange cyklus!

Jeg er forholdsvis ung (24), er ikke tyk men har alligevel lidt ekstra på sidebenene. Min cyklus er ret stabil på 32-33 dage. Så vidt jeg ved ligger min ægløsning som regel omkring d. 20 i måneden, +/- et par dage. 

Har jeg mon noget at være nervøs for? Så vidt jeg ved fejler jeg ikke noget. Har tidligere været gravid uden det var planlagt, men mistede meget tidligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

Rockertand

Er der mon nogen er jer der har erfaringer ifht en lang cyklus og projekt baby?

Vi starter projektet til august, og jeg er så nervøs for at det kommer til at blive svært pga min forholdsvis lange cyklus!

Jeg er forholdsvis ung (24), er ikke tyk men har alligevel lidt ekstra på sidebenene. Min cyklus er ret stabil på 32-33 dage. Så vidt jeg ved ligger min ægløsning som regel omkring d. 20 i måneden, +/- et par dage. 

Har jeg mon noget at være nervøs for? Så vidt jeg ved fejler jeg ikke noget. Har tidligere været gravid uden det var planlagt, men mistede meget tidligt. 

Den er ikke lang, den er indenfor normalen. Tag den med ro, stress hjælper i hvert fald ikke.

Anmeld Citér

6. juni 2017

2017morigen

Det er ret normalt. Jeg svinger selv i cyklus fra 30 til nogle 40 dage med enkelte afstikker på op til 50 til 60 dage.

Jeg 2 gange blevet gravid i 2 cyklus hvor længden er Ca 35 dage. Den første er født og jeg er få uger fra termin med nr. 2. Jeg er overvægtig og fejler ikke andet. 

Så du har alle muligheder for at blive gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.