kattepis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2017

moar34

Jeg bliver vanvittig!!!! Vi har ingen kat og har aldrig haft men områdets katte er vi ved at Være SÅ træt af. Er træt af ikke at kunne lade min barnevogn stå ude uden at der bliver pisset i den, kan ikkr lade havedøren stå åben for så pisser de inden for døren, har ungerne glemt et stykke tøj i haven når de har leget ja så pisser de på det. Tør næsten ikke lade mit barn sove ude i barnevognen af frygt for at der er en kat der kravler der op i mens hun sover.  

Har jagten dem med vandpistoler som en anden elitesoldat , har forsøgt at gøre dem forskrækket men intet hjælper. Så jeh søger råd til hvad man kan Gøre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man ka købe noget der hedder gå væk kat, som lugter fælt for katte.

Drys peber rundt de steder det er et problem, det ka de heller ik li.

Og ellers så ud og jagt dem væk.

Hvis i ved hvis katte der pisser hos jer, så klag til deres ejer. Gi dem en regning for rens af barnevogn, ødelagt tøj osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. juni 2017

altogintet

moar34 skriver:

Jeg bliver vanvittig!!!! Vi har ingen kat og har aldrig haft men områdets katte er vi ved at Være SÅ træt af. Er træt af ikke at kunne lade min barnevogn stå ude uden at der bliver pisset i den, kan ikkr lade havedøren stå åben for så pisser de inden for døren, har ungerne glemt et stykke tøj i haven når de har leget ja så pisser de på det. Tør næsten ikke lade mit barn sove ude i barnevognen af frygt for at der er en kat der kravler der op i mens hun sover.  

Har jagten dem med vandpistoler som en anden elitesoldat , har forsøgt at gøre dem forskrækket men intet hjælper. Så jeh søger råd til hvad man kan Gøre 

Jeg vil også anbefale "gå væk kat". Jeg har også hørt om at man kan plante noget kattegræs (i et hjørne så langt væk fra huset som muligt) og så vil kattene bruge det som toilet 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Sprit25

Ved I hvis katte det er? Fordi så ville jeg klage! Sige de skulle holde deres kræ på egen grund ellers vil du næste gang ringe efter internatet! 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Mom

Profilbillede for Mom

Få en hund ei spøg til side. Jeg har ingen gode råd, har selv hund, så ingen katte i haven, heldigvis...

Anmeld Citér

6. juni 2017

AnoMom

Jeg har selv haft en kat der strintede alle vegne da han blev kønsmoden inden han blev kastreret. Der virkede gå væk kat ikke. En vandforstøver med en eddike/vand blanding derimod gjorde underværker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.