Jeg er i uge 20 af min første graviditet. Jeg har foranliggende moderkage og har ikke mærket baby endnu..
De sidste par dage har jeg følt at maven har været tung og øm nedad til. Har forsøgt at tage det stille og roligt.
Siden igår aftes har smerterne dog taget til. Har ondt nederst i underlivet, over skambenet. Hver en bevægelse gør ondt. Især Stillings skifte når jeg ligger. Kan ikke ligge fladt på ryggen med benene ned, da det spænder op i hele min mave så. Det gør også ondt når jeg retter mig helt op, når jeg går. Når jeg "trækker" maven ind gør det også rigtig ondt.
Jeg var ved vagtlæge i formiddags. Hun sagde at jeg har blærebetændelse og er meget øm i bækkenledene især hen over symfysen. Det var det. Hun kunne ikke finde babys hjerte med dobler pga moderkagens placering.
Jeg tænker bare.. Har baby det godt?? Jeg er dybt bekymret, for kan som sagt Ikke mærke hende endnu.. ligger og får de værste tanker her i min seng..
Andre der har oplevet noget lign. Som også havde så mange smerter relateret til bækken?

Anmeld
Citér