Ægløsning test ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

199 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2017

Anonym trådstarter

• Håber I kan hjælpe... Jeg har hørt at en ægløsning test bliver positiv hvis man er gravid. Hvis jeg er gravid er jeg nu 3+6. I går tog jeg er ægløsning test som var negativ. Er det så sikkert jeg ikke er gravid? Ved godt jeg bare burde vente til i morgen hvor jeg kan købe en graviditets test, men jeg er bare meget spændt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

• Håber I kan hjælpe... Jeg har hørt at en ægløsning test bliver positiv hvis man er gravid. Hvis jeg er gravid er jeg nu 3+6. I går tog jeg er ægløsning test som var negativ. Er det så sikkert jeg ikke er gravid? Ved godt jeg bare burde vente til i morgen hvor jeg kan købe en graviditets test, men jeg er bare meget spændt ��

Jeg tror ikke man kan regne med de ægløsningstests brugt som graviditetstest. Det håber jeg i hvertfald ikke, for tog selv en 3+3 som var negativ, så håååber da det ikke virker, og at jeg så tester positiv på gtest på onsdag ��

Jeg synes du skal købe en graviditetstest og prøve med den Held og lykke med alt 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

altogintet skriver:

Jeg tror ikke man kan regne med de ægløsningstests brugt som graviditetstest. Det håber jeg i hvertfald ikke, for tog selv en 3+3 som var negativ, så håååber da det ikke virker, og at jeg så tester positiv på gtest på onsdag ��

Jeg synes du skal købe en graviditetstest og prøve med den Held og lykke med alt 

Tak for svar... det prøver jeg 

Og held og lykke til dig også 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tog en ÆL test lige da jeg havde testet positiv for graviditet, men den var negativ. ÆL testen blev først positiv da jeg var næsten 6 uger henne, ved ikke om niveauerne af HCG skal være en vis mængde måske.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.