Mens smerter en uge før mens?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej er det normalt at få mens smerter en hel uge før mens? 

Det murrer virkelig meget, jeg havde ægløsning lørdag i sidste uge, så mens burde først komme i weekenden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

Bananaalice

Kroppen er underlig og kan gøre ondt konstant Må sige jeg aldrig har haft så mange mærkelige menssmerter som efter jeg i år har fået min første blærebetændelse nogensinde, jeg gik til lægen da jeg havde haft en måneds smerter i den ene side, men det sviede ikke når jeg tissede. Viste sig også senere jeg nok havde haft et nyrestensanfald. 

Så jae, helt normalt at der sker ting.

Anmeld Citér

5. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Hej er det normalt at få mens smerter en hel uge før mens? 

Det murrer virkelig meget, jeg havde ægløsning lørdag i sidste uge, så mens burde først komme i weekenden. 

Jeg plejer at få lidt jag nederst i maven/bag Venusbjerget en uges tid før mens. Har også haft det denne gang (testdag på onsdag) men håber det er pga graviditet og ikke menstruation

Der er ikke så meget andet for end at vente til du har testdag, og så prøve med en gtest hvis du ikke får din mens. 

Held og lykke med alt ☺️

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Kroppen er underlig og kan gøre ondt konstant Må sige jeg aldrig har haft så mange mærkelige menssmerter som efter jeg i år har fået min første blærebetændelse nogensinde, jeg gik til lægen da jeg havde haft en måneds smerter i den ene side, men det sviede ikke når jeg tissede. Viste sig også senere jeg nok havde haft et nyrestensanfald. 

Så jae, helt normalt at der sker ting.

Okay ja jeg ved jeg ikke har blærebetændelse i hvert fald. 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

altogintet skriver:

Jeg plejer at få lidt jag nederst i maven/bag Venusbjerget en uges tid før mens. Har også haft det denne gang (testdag på onsdag) men håber det er pga graviditet og ikke menstruation

Der er ikke så meget andet for end at vente til du har testdag, og så prøve med en gtest hvis du ikke får din mens. 

Held og lykke med alt ☺️

Okay det sidder længere oppe ved mig. Jeg håber det er en graviditet da. Det kunne være dejligt 

Anmeld Citér

5. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Okay det sidder længere oppe ved mig. Jeg håber det er en graviditet da. Det kunne være dejligt 

Det ville nemlig være så skønt, her i 7. Cyklus efter p-pillestop

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym trådstarter

altogintet skriver:

Det ville nemlig være så skønt, her i 7. Cyklus efter p-pillestop

Ja okay. Jeg har forsøgt i 3 år og 1 måned 

Anmeld Citér

6. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Ja okay. Jeg har forsøgt i 3 år og 1 måned 

Hold da op, så håber jeg virkelig snart der er bid. Det må være ulideligt at gå så længe med så stor en drøm. 

Alt mulig held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.