Little Tikes skildpadde sandkasse: hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2017

Thilde86

Vi fik et gavekort til Claras fødselsdag, som vi har bestemt vi gerne vil bruge på en sandkasse til hende, nu vi er flyttet i hus. Det bliver en af de grønne skildpadder med låg fra Little Tikes.

Nogen som har denne og kan fortælle hvor meget sand man skal købe, for at den er fyldt tilpas op?

Har vedhæftet et billede af den sandkasse, jeg mener.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

2babygirls

Thilde86 skriver:

Vi fik et gavekort til Claras fødselsdag, som vi har bestemt vi gerne vil bruge på en sandkasse til hende, nu vi er flyttet i hus. Det bliver en af de grønne skildpadder med låg fra Little Tikes.

Nogen som har denne og kan fortælle hvor meget sand man skal købe, for at den er fyldt tilpas op?

Jeg tror vi købte 6 poser sand i toysrus. Står der ikke hvor mange liter den er på?

Anmeld Citér

5. juni 2017

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Thilde86 skriver:

Vi købte 3-4 poser sand i jem og fix, og det var alt for meget. Der kunne kun være to poser i.

Anmeld Citér

5. juni 2017

FrkGranger

Thilde86 skriver:

2 poser sand fra Jem og fix... 

Mener der er 20l i hver, så 40l, og det var passende 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Taco78

Profilbillede for Taco78
sommerbarn<3 skriver:

Vi købte 3-4 poser sand i jem og fix, og det var alt for meget. Der kunne kun være to poser i.

Jeg har lige fyldt 4 poser fra hjem og fix i vores - så er den tilgengæld også meget fyldt  så jeg vil nu sige 3 poser 

/ Taco78 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Thilde86

Taco78 skriver:

Jeg har lige fyldt 4 poser fra hjem og fix i vores - så er den tilgengæld også meget fyldt  så jeg vil nu sige 3 poser 

Hvor fyldt vil du tro den er med tre poser? For tænker at hun gerne skulle kunne sidde der og lege uden der ryger en masse sand ud af sandkassen, fordi den er for fyldt. Samtidig skulle der også gerne være nok i til at hun kan få noget ud af det.... så lidt en balancegang.

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym

Jeg ville købe 4 poser - så har i noget at fylde op med senere. Så kan I fylde lige præcis så meget sand i som i synes 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Jeg ville købe 4 poser - så har i noget at fylde op med senere. Så kan I fylde lige præcis så meget sand i som i synes 

Tænker bare det er meget når flere har sagt at to er nok og en enkelt at tre er passende. Tror vi ender med at købe to og så se til om vi skal købe en tredje.

Vi har hende også kun hveranden weekend, så det er jo slet ikke en, der vil blive brugt hver dag.

Anmeld Citér

8. juni 2017

Mark

Kunne butikken ikke fortælle hvor mange liter sandkassesand der skulle til?

Ellers kan man vel også regne sig frem til hvor mange liter den kan indeholde. længde x bredde x højde. I det her indlæg kan man læse en masse om udregning og andre guldkorn om sandkassesand, Gode råd om sandkassesand

Min erfaring siger, at man altid køber for lidt første gang. Jeg køber altid lidt ekstra, det er så træls at skulle ud og køre for at hente mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.