Hotel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2017

Anonym trådstarter

Er lige anonym da det er en overraskelse.. 

min mand og jeg har 1 års bryllupsdag d 10/9-17 og derfor vil jeg forkæle ham med en overnatning på hotel i København. 

Hotelværelset må meget gerne være romantisk og jeg tænker vi skal på en kanalrundfart og ja, se lidt ting i København, så gerne lidt inde i centrum. 

Jeg er jyde og er ikke særlig kendt derovre, men det håber jeg nogle af jer herinde er, så kender i nogle gode hoteller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

CinemaStrange

Hotel Phoenix kan jeg anbefale. Rigtig flotte værelser og ligger lige midt i centrum - ikke langt fra kongens nytorv og nyhavn hvis I skal på kanalrundfart  

Anmeld Citér

5. juni 2017

CR

Bella sky ligger godt nok ikke centralt. Men rigtig fine værelser og lækkerr hotel.

Anmeld Citér

5. juni 2017

snuskesmor

Babette Guldsmeden :-)

Anmeld Citér

5. juni 2017

Mortilah

Hvis i tager Phoenix så lige sørg for det ikke bliver oppe "under loftet" der er værelserne nemlig meget små.. bella sky har jeg ofte brugt med glæde:-) ligger udenfor- men med super metroforbindelse ind til byen.

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar! 

Jeg har kigget på lidt forskellige hoteller og jeg tror det bliver Phoenix. - rigtig flotte værelser og som en af jer skriver, tæt ved kanalrundfart som jeg tænker vi skal 

god dag til jer alle! 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Mutti84

Helt klart Hotel Skt. Annæ! Ligger lige bag nyhavn.

Super romantiske rammer, venligt personale og en pragtfuld beliggenhed...

Anmeld Citér

8. juni 2017

(august)

Hotel first Sankt petri er vildt lækkert og romantisk. Et rigtig par/voksen hotel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.