Intet hjerteblink :-( 6+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.062 visninger
8 svar
4 synes godt om
4. juni 2017

userofthis

Hej alle

Jeg er gravid.. Skulle gerne være 6+6 i dag.. Havde sidst menstruation d. 17. april og intet haft siden. Har ellers en regelmæssig cyklus (+-2 dage)

Var til tryghedsscanning i dag.. Forventede at se hjerteblink, men så en blommesæk?! eller noget i den stil... Jordemorderen fortalte, at jeg måske ikke var så langt henne som jeg selv troede? eller at det kunne være en slow starter...

Synes I det ser meget normalt ud?? dømt ud fra billede.. Ahhh.. er virkelig nervøs nu......

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

Stivdie

Hej du, 

Har aldrig selv været til scanning så tidligt før, men ville ikke gå uden et kram først 

Jeg synes jævnligt man hører om slow-starters eller at ÆL har ligget senere i cyklus end forventet. Husk på, du ikke er længere henne end at en uge eller bare nogle få dage kan gøre en verden til forskel! Jeg er blevet scannet omkring de 9 uger, og der har fosteret været knap 2 cm. 

Jeg krydser for, at du ser det fineste hjerteblink på en ny scanning om en uges tid 

Anmeld Citér

4. juni 2017

userofthis

Hej,

Mange tak for dit kram.. Det varmer mere end du tror 

Altså jordmorderen sagde også, at det var normalt - og at jeg måske ikke var så langt som beregnet..

Min mens er som sagt ikke kommet - Jeg har haft graviditets symptomer og det hele.

I sidste uge - da jeg var 5+6 købte jeg også en trygheds scanning.. Der kunne man ikke se en blommesæk, så der er vel noget udvikling fra sidste gang, ikke sandt??

Anmeld Citér

5. juni 2017

Zelinasmor

userofthis skriver:

Hej alle

Jeg er gravid.. Skulle gerne være 6+6 i dag.. Havde sidst menstruation d. 17. april og intet haft siden. Har ellers en regelmæssig cyklus (+-2 dage)

Var til tryghedsscanning i dag.. Forventede at se hjerteblink, men så en blommesæk?! eller noget i den stil... Jordemorderen fortalte, at jeg måske ikke var så langt henne som jeg selv troede? eller at det kunne være en slow starter...

Synes I det ser meget normalt ud?? dømt ud fra billede.. Ahhh.. er virkelig nervøs nu......

Knus

Jeg kunne først se hjerteblink 7+6. Det viste sig at jeg var lidt kortere henne end beregnet selvom det burde være nær umuligt da jeg havde taget æl teste og vidste datoen. Men jeg blev sat 5 dage tilbage til nf scanning, så prøv at slå kold vand i blodet og så giv det 2 ugers tid mere 

Anmeld Citér

5. juni 2017

ErDetSnartNU

userofthis skriver:

Hej,

Mange tak for dit kram.. Det varmer mere end du tror 

Altså jordmorderen sagde også, at det var normalt - og at jeg måske ikke var så langt som beregnet..

Min mens er som sagt ikke kommet - Jeg har haft graviditets symptomer og det hele.

I sidste uge - da jeg var 5+6 købte jeg også en trygheds scanning.. Der kunne man ikke se en blommesæk, så der er vel noget udvikling fra sidste gang, ikke sandt??

Altså, du havde vel ikke regnet med at de noget på en scanning så tidligt? De fleste steder jeg har set anbefaler de først fra 7+0. Du stresser jo bare dig selv unødigt ved at blive scannet så tidligt. 

Anmeld Citér

5. juni 2017

userofthis

Mange tak for jeres svar - er lidt mere rolig nu. Jeg har bare set, at der er mange klinikker der reklamere med at man allerede kan se hjerteblink fra 6+0.. Så tænkte jeg var sikker, hvis jeg nu var 6+6.. Altså.. Kan en dag fra eller til virkelig gøre så meget?

Havde aldrig hørt om en slow-starter, men krydser fingre at det er det jeg har 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Mille123

Selvom jeg er insemineret og lægen kunne se at jeg en time før inseminering havde haft ægløsning (så min beregning er sat til at jeg er 22+0 i dag) så siger sygehuset at jeg er 22+5 - jeg havde en positiv ægløsningstest to dage før ægget løsnede sig, og lægen siger at man kan befrugte ægget så længe det vandre. Min pointe er blot at der er så mange ting der spiller ind, så måske du kun er 6+0 i dag eller lignende. Så forhåbentlig banker hjertet snart 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Chris87

userofthis skriver:

Hej alle

Knus

Jeg fik af vide til min tidlig scan da jeg var 6+6 - at de ville ikke garanterer hjerteblink.

Vi var så så heldige at vi så Det - hun mente jeg var 6+6 der via mål - men da vi kiggede billederne nærmere virker det som om hun har glemt at måle 1/4 del af babyen ��. Så det kan være du ikke er så langt henne endnu jo 

Anmeld Citér

6. juni 2017

userofthis

Jeg har netop været til gynækolog.. Hun var heller ikke særlig optimistisk, for på dette tidspunkt burde der være hjerteblink.. 

Skal have taget to blodprøver, så det er helt sikkert der ikke er noget.. og ellers får jeg en pille på mandag ��

Tak for alle jeres beskeder.. så er det jo bare om at prøve igen. Håber virkelig det vil lykkedes..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.