Ser i en positiv test?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv?!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

764 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2017

lll

Åh ja, vi har forsøgti godt et år nu og selvfølgelig, netop som jeg har bestilt tid til lægen for at få en snak og en undersøgelse, der forhåbentlig kan klarlægge hvorfor baby lader vente på sig..

.... Så tager jeg denne test.....

Det skal siges at jeg faktisk først har test dag på onsdag, så jeg er 3-4 dage før tid med at teste!! (Ja, jeg er en idiot!)

Og så er testen tilmed taget lige nu her til aften (JA, jeg er en idiot), dog med 'gammel' urin.. Sidst jeg var på var i formiddags!

Vil i give jeres besyv med?!

TAK!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

Christabelle

Den er positiv

Anmeld Citér

5. juni 2017

L-Mortil3

Den er da god nok! Kæmpe tillykke!!!

Anmeld Citér

5. juni 2017

AnoMom

lll skriver:

Åh ja, vi har forsøgti godt et år nu og selvfølgelig, netop som jeg har bestilt tid til lægen for at få en snak og en undersøgelse, der forhåbentlig kan klarlægge hvorfor baby lader vente på sig..

Det skal siges at jeg faktisk først har test dag på onsdag, så jeg er 3-4 dage før tid med at teste!! (Ja, jeg er en idiot!)

Og så er testen tilmed taget lige nu her til aften (JA, jeg er en idiot), dog med 'gammel' urin.. Sidst jeg var på var i formiddags!

TAK!

Jeg ser en streg men kan ikk tyde om der er farve i. Så manglet et 3. Valg det hedder. Test igen på udebleven mens dag

Anmeld Citér

5. juni 2017

altogintet

lll skriver:

TAK!

Jeps - der er da en fin lille ekstra streg. Tillykke 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Fru.Krushave

Jeg kan godt se stregen  Tillykke 

Anmeld Citér

7. juni 2017

QueensDelight

Jeg kan helt sikkert se en streg!

Forsigt tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.