16 dage til termin, (ægløsningtest siger 21 dage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2017

Anonym trådstarter

Ja lidt sjovt spørgsmål  måske  Men hvad skal men stole mest på. For snart 9 måneder siden testet jeg positiv på en ægløsningtest  (2 oktober 2016) men de rykket mig alligevel til scanning så jeg fik termin den 19 juni selvom det skulle være det 26 juni i følge testen. Så tænkte jeg at jeg ville høre jer der har fødtil og som brugte ægløsningsomtest, passede jeres termin dato med den dag i test positiv på en ægløsningtest?  Hvis i forstår

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2017

Becks

Anonym skriver:

Ja lidt sjovt spørgsmål  måske  Men hvad skal men stole mest på. For snart 9 måneder siden testet jeg positiv på en ægløsningtest  (2 oktober 2016) men de rykket mig alligevel til scanning så jeg fik termin den 19 juni selvom det skulle være det 26 juni i følge testen. Så tænkte jeg at jeg ville høre jer der har fødtil og som brugte ægløsningsomtest, passede jeres termin dato med den dag i test positiv på en ægløsningtest?  Hvis i forstår

Det kommer an på, hvornår ægget er blevet befrugtet OG hvornår det har sat sig fast ☺️

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Det kommer an på, hvornår ægget er blevet befrugtet OG hvornår det har sat sig fast ☺️

Ja det ved jeg men tænker at hvis ægløsningstest var positiv den 2 oktober 2016 så kan jeg umuligt have termin den 19 juni 

Anmeld Citér

6. juni 2017

HPH

Tænker også du skal forvente at gå over tid iforhold til d 19/6 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym

Når de fastsætter termin gør de det ud fra flere parametere. Bl.a. Hvor stor er baby. Så hvis din baby har været større eller mindre end "terminsdatoen" du havde regnet ud så bliver terminen sat efter det. :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.