Farsdags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juni 2017

NupaSofia

Har nogen mon et forslag til en kreativ gave, man kan lave til far i anledning af fars dag? 

Det skal være et projekt om egner sig for en 6-7 årig og må helst ikke være for dyrt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2017

Aristocats

Min mand malede et akvarelmaleri af vores 2 unger hvor de havde hjulpet med nogle detaljer til mors dag - men hvis man ikke er den bedste til at male kunne man måske printe et billede ud og klippe det til og lave noget decoupage-agtigt samtidig med at ungerne kunne male baggrunden med blomster, sol eller sommerfugle eller hvad de nu vil... 

Anmeld Citér

2. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får kæresten en hvid T-shift, hvor ungerne ska male/tegne på, savsmuld til at ryge fisk over, der ka man tilsætte forskellige smag osv, hvilket han går op i. Vh Stine 

Anmeld Citér

2. juni 2017

nielsen80

Jeg har - synes jeg selv - været mega overskudsagtig denne gang. Jeg har skrevet en historie/bog om, hvor svært det er at finde på den rigtige gave til verdens bedste far. Min datter har tegnet billederne i bogen, så de passer til teksten. Til sidst i historien afsløres selve gaven, som far så får. Gaven kan jo bare være en lille ting, og historien kan jo være om noget andet. En hjemmelavet bog med tegninger fra børnene, ville jeg selv blive SÅ glad for.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.