Bil og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juni 2017

anjo01

Hej baby.dk.

Jeg skal have anskaffet mig en bil, og vil gerne have en med lidt mere plads. Jeg overvejer en Toyota Yaris eller en Ford Fiesta eller lignende.  

Er der nogen der har en emmaljunga barnevogn med drejehjul, hvor den kan være i bagagerummet?

Hvad kostede jeres bil? 

Og købte I den kontant, eller med financiering? 

Andre forslag til en bil med ok plads i bagagerummet ønskes også. - Men det skal være nye biler.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2017

Rockertand

anjo01 skriver:

Hej baby.dk.

Jeg skal have anskaffet mig en bil, og vil gerne have en med lidt mere plads. Jeg overvejer en Toyota Yaris eller en Ford Fiesta eller lignende.  

Er der nogen der har en emmaljunga barnevogn med drejehjul, hvor den kan være i bagagerummet?

Hvad kostede jeres bil? 

Og købte I den kontant, eller med financiering? 

Andre forslag til en bil med ok plads i bagagerummet ønskes også. - Men det skal være nye biler.

Det er virkelig små biler, du nævner?

Er det prisen, der afgører, at du ikke vil op i en anvendelig størrelse? Jeg ville hellere gå en størrelse op, så jeg ikke skulle skille det hele i atomer hver gang.

Anmeld Citér

1. juni 2017

RL2017

Vi har en Toyota Yaris. Og der kan vores Emmaljunga big star med drejehjul kun være, hvis man tager halvdelen af bagsædet i brug og skiller barnevognen helt.

Vi har så købt den brugt, så vores finansiering er du måske ikke interesseret i, men vi har brugt Toyota Financial Services,  og de er ganske rimelite med pris og rente

Anmeld Citér

1. juni 2017

anjo01

Rockertand skriver:

Det er virkelig små biler, du nævner?

Er det prisen, der afgører, at du ikke vil op i en anvendelig størrelse? Jeg ville hellere gå en størrelse op, så jeg ikke skulle skille det hele i atomer hver gang.

Prisen spiller bestemt en stor rolle. Jeg er enlig mor, så forsøger at skabe mig et overblik og gerne anbefalinger. 

Hvilken bil tænker du, hvis jeg går en størrelse mere op?

Anmeld Citér

1. juni 2017

anjo01

RL2017 skriver:

Vi har en Toyota Yaris. Og der kan vores Emmaljunga big star med drejehjul kun være, hvis man tager halvdelen af bagsædet i brug og skiller barnevognen helt.

Vi har så købt den brugt, så vores finansiering er du måske ikke interesseret i, men vi har brugt Toyota Financial Services,  og de er ganske rimelite med pris og rente

Okay, det er virkelig heller ikke optimalt at skulle splitte eet hele ad :/

Anmeld Citér

2. juni 2017

FrkC

Jeg har en Peugeot 208 fra 2014, købte den fra ny .. jeg har lånt pengene i banken .. vi har godt nok en Odder barnevogn uden drejehjul, men den kan fint være i bagagerummet når hjulene tages af .. jeg ville prøve at tage ud og prøve lidt forskelligt og så tage barnevognen med for at se hvilke biler den kan være i tror jeg :) 

Anmeld Citér

2. juni 2017

Trine89

Vi har også en Peugeot 208. Vores scandia barnevogn med drejehjul kan være bag i hvis man tager hjul af og klapper kassen sammen.

Anmeld Citér

2. juni 2017

RL2017

Trine89 skriver:

Vi har også en Peugeot 208. Vores scandia barnevogn med drejehjul kan være bag i hvis man tager hjul af og klapper kassen sammen.

Det skal så lige siges, at vi ikke klapper barnevognskassen sammen. Gjorde vi det, kunne det hele nok godt være bag i bilen.

Men jeg er enig, tag ud at kigge og prøv om barnevognen kan være der på en god måde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.