Hormonspiral - ingen blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2017

Anonym trådstarter

Til jer med hormonspiral.

Er der nogen der har oplevet slet ikke at se skyggen af menstruation efter opsætning af hormonspiral?

Jeg fik en kirurgisk abort for 3 måneder siden og fik samtidig sat en hormonspiral op, men har ikke set skyggen af menstruation siden da. Ikke engang pletblødning.

Er det normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2017

Anonym

Da jeg havde hormonspiral blødte jeg i starten men efterhånden stoppede det og til sidst kunne jeg kun se på papiret at det var den tid på måneden.. 

kroppen skal jo lige vende sig til den.. jeg har kun været glad for min, og skal helt klart have den igen når jeg har født

Anmeld Citér

1. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen der har oplevet slet ikke at se skyggen af menstruation efter opsætning af hormonspiral?

Jeg fik en kirurgisk abort for 3 måneder siden og fik samtidig sat en hormonspiral op, men har ikke set skyggen af menstruation siden da. Ikke engang pletblødning.

Er det normalt?

Jeg har haft hormon spiral i snart 5 år , havde voldsomme blødninger ingen. Men ser ikke skyggen af blødning længere  så dejligt .

Anmeld Citér

1. juni 2017

Lenchick

Anonym skriver:

Er det normalt?

Er på min 2. hormonspiral og har ikke haft skyggen af mens i 6 år. 

Spurgte gynækologen da jeg skulle skifte spiralen for nyligt. Det er helt normalt

Anmeld Citér

1. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er det normalt?

Jeg fik sat min op i midten af marts og jeg blødte lige lidt de første par uger, men der har ikke rigtig været noget siden, i hvert fald den seneste måned har jeg ikke set skyggen af blod... 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Tulle28

Jeg har en halv dag med en lille smule blødning det kan tages med et trusseindlæg. Blødte virkelig meget inden jeg fik spiral. Det er en skøn bivirkning!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.