Hvad ville i gøre i denne situation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
7 svar
6 synes godt om
31. maj 2017

AnoMom

Sagen er den at min søn har været hos fra mandag og til Idag. Vuggestuen ringer ham hjem kl 12 pga feber. Jeg havde lige fået fri fra praktik så skyndte mig selvfølgelig hjem. 

Nu er det sådan at jeg kun har været der i 1,5 uge og jeg har mulighed for fastansættelse efter endt praktik hvis de er tilfredse med mig. Men sønnen er jo syg og må tage fri i morgen. 

Han skal egentlig til far fra fre-man men tænker nu om det mon er bedre fra tors-søn (hvis det passer hans far selvfølgelig) så jeg ikke skal tage fri imorgen og dermed vise kampgejst for jobbet. 

Samridig har sønnen jo så kun været hjemme Idag for at komme afsted allerede igen i morgen hvilket er forvirrende. 

Er lidt et dilemma. Hvad ville i gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville høre faren om han kunne tage ham 

Anmeld Citér

31. maj 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AnoMom skriver:

Sagen er den at min søn har været hos fra mandag og til Idag. Vuggestuen ringer ham hjem kl 12 pga feber. Jeg havde lige fået fri fra praktik så skyndte mig selvfølgelig hjem. 

Nu er det sådan at jeg kun har været der i 1,5 uge og jeg har mulighed for fastansættelse efter endt praktik hvis de er tilfredse med mig. Men sønnen er jo syg og må tage fri i morgen. 

Han skal egentlig til far fra fre-man men tænker nu om det mon er bedre fra tors-søn (hvis det passer hans far selvfølgelig) så jeg ikke skal tage fri imorgen og dermed vise kampgejst for jobbet. 

Samridig har sønnen jo så kun været hjemme Idag for at komme afsted allerede igen i morgen hvilket er forvirrende. 

Hvis jeg har mulighed for pasning så ville jeg benytte mig af det. Der kan komme perioder hvor det ikke er muligt, så vil det være rart man ikke allerede har en del barn syg dage. 

Anmeld Citér

31. maj 2017

AnoMom

mor:) skriver:

Hvis jeg har mulighed for pasning så ville jeg benytte mig af det. Der kan komme perioder hvor det ikke er muligt, så vil det være rart man ikke allerede har en del barn syg dage. 

Ved ikke om jeg har mulighed endnu. Skal lige høre far hvad han siger til at få byttet sin mandag med fredag. Men for at hjælpen forhold til mit arbejde tror jeg ikke det er et problem 

Anmeld Citér

31. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMom skriver:

Jeg ville helt sikkert høre med far.

Anmeld Citér

31. maj 2017

Thea14

Hvis faren har mulighed for den løsning, ville jeg helt klart sende ham tilbage til sin far og selv spare den sygedag. 

Anmeld Citér

31. maj 2017

AnoMom

Han har desværre ikk mulighed for at tage han i morgen pga møder. Men han tager ham fra i morgen aften så jeg ikk skal holde fri fredag også. 

Anmeld Citér

1. juni 2017

L-mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.