Mad til brunch ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2017

Anonym trådstarter

Hvad forskelligt har i lavet hvis i har lavet brunch ?

Kom med alle dine forslag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2017

Tip!

Scramble Æg, bacon, rundstykker, blødkogte æg, små pandekager, smoothies, græsk yoghurt med mysli, lækre små oste, alverdens udskåret frugt, pølser, gerne røget fisk, muffins eller anden kage, Kødpålæg, pålægschokolade.. 

kaffe, the, juice, mælk, kakao.. 

Anmeld Citér

31. maj 2017

Anonym trådstarter

Tak for svar

Anmeld Citér

31. maj 2017

Thea14

Rør æg, bacon, cocktailpølser, pandekager, vafler, brød med diverse pålæg (chokolade, rullepølse, laks, lun leverpostej og lign), forskellige oste, forskelligt udskåret frugt, yoghurt m mysli, kanelsnegle, muffins, mini frikadeller, pølsehorn, pizzasnegle (de tre sidste afhænger lidt af hvor meget frokosten skal kombineres ind over)

mulighederne er rigtig mange, og for mig afhænger det også af hvor mange jeg skal lave til. Der er bare nogle ting det ikke er sjovt at stå og lave til 40 mennesker.

Anmeld Citér

31. maj 2017

Ciss

Jeg havde almindeligt morgenbord og i tillæg var der french toast med ahornsirup, frugtsalat, minimuffins, lune småpølser, røget laks og æggerøre.

Anmeld Citér

31. maj 2017

Aristocats

Amerikanske pandekager med sirup, vafler og friturestegt kylling, frugtfad, chia pudding med frisk frugt og lidt müsli, acai/smoothie bowl som folk selv kan "pynte" med nødder, frugt osv., bacon, surdejsboller, croissanter, ost, røræg, brasede kartofler... friskpresset juice (appelsin og også andre kombinationer med feks. ingefær, æble, gulerod, rødbede), sweet tea og hindbær lemonade, kaffe og the 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.