Nogle "alm" pædagoger herinde? I vuggestue feks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2017

Anonym trådstarter

Er udelukkende anonym, så eventuelle kollegaer ikke "falder" over mig. Og nej, jeg har ikk oprettet lign tråde herinde

En helt alm pædagog som feks arbejder i vuggestue, hvad får de sådan ca før skat?

Min mand mener simpelthen lønnen er for lav til at tage denne uddannelse og samtidig have mulighed for at betale et SU lån af bagefter...

(Jeg er selvfølgelig af den mening, at det ikke er lønnen der gør at jeg vælger uddannelsen, men det skal selvfølgelig kunne hænge sammen, både under og efter)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2017

lineog4

Anonym skriver:

Er udelukkende anonym, så eventuelle kollegaer ikke "falder" over mig. Og nej, jeg har ikk oprettet lign tråde herinde

En helt alm pædagog som feks arbejder i vuggestue, hvad får de sådan ca før skat?

Min mand mener simpelthen lønnen er for lav til at tage denne uddannelse og samtidig have mulighed for at betale et SU lån af bagefter...

(Jeg er selvfølgelig af den mening, at det ikke er lønnen der gør at jeg vælger uddannelsen, men det skal selvfølgelig kunne hænge sammen, både under og efter)

Du kan jo vælge at tage uddannelsen på e læring og arbejde ved siden af, så får du ikke SU lån. Tænker uddannelsen er den rigtige hvis det er inden for det felt man ønsker at arbejde også selvom man ikke bliver rig i det erhverv

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du kan jo vælge at tage uddannelsen på e læring og arbejde ved siden af, så får du ikke SU lån. Tænker uddannelsen er den rigtige hvis det er inden for det felt man ønsker at arbejde også selvom man ikke bliver rig i det erhverv

Tanken om e-learning har strejfet mig, men vil bare gerne have det fulde ud af uddannelse og er bange for at jeg får sjuflet uddannelsen lidt, hvis jeg selv skal være herre over det - og det vil jeg bestemt ikke ud i...

Anmeld Citér

30. maj 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er nyuddannet og arbejder i børnehave. Jeg har 35t/u og får knap 25.000kr før skat. Jeg skylder desværre meget i studielån- og ja det bliver ikke nemt at betale tilbage med den kedelige løn

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er pædagog i en vuggestue. Jeg arbejder 32 timer og har Ca. 16.000 udbetalt. Jeg har su lån, 3 børn, bor i eget hus, 2 biler og vi har et rådighedsbeløb på omkring 18.000 - jeg elsker mit job og jeg elsker at være pædagog. Bliver jeg rig næ - har jeg giftet mig godt Jep... 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er pædagog i en vuggestue. Jeg arbejder 32 timer og har Ca. 16.000 udbetalt. Jeg har su lån, 3 børn, bor i eget hus, 2 biler og vi har et rådighedsbeløb på omkring 18.000 - jeg elsker mit job og jeg elsker at være pædagog. Bliver jeg rig næ - har jeg giftet mig godt Jep... 

Haha

Vil også hellere brænde for jobbet end tænke "Wow" hver den første i måneden....

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg er nyuddannet og arbejder i børnehave. Jeg har 35t/u og får knap 25.000kr før skat. Jeg skylder desværre meget i studielån- og ja det bliver ikke nemt at betale tilbage med den kedelige løn

25.000 er ellers sådan okay, altså ikke meget, men heller ikke lavt lavt. Er ca hvad jeg får nu. Men ja, SU lån er også bare noget møg at hænge på mange år efter....

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym

Jeg får 24700 ca før skat på 31 timer... blev udd i feb 2003, fast arb siden april 04... så jeg er såmænd ikke imponeret, men vil man tjene maaaange penge skal man vælge et andet fag��

Anmeld Citér

30. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka kun stem i med, at det ik er et job man bliver rig af! 

Men hvis man brander for sit job og finder en god arbejdsplads, så er det altså bare fedt at arbejde med mennesker, på den måde!

vh social pædagogen

Anmeld Citér

31. maj 2017

Tip!

Jeg er pædagog på et socialpsykriatisk bosted, 37 timer og jeg har 26.*** før skat.. Har været uddannet i knap 2 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.