Vi tør ikke teste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2017

Anonym trådstarter

Puha... 

jeg skulle have haft mens i fredags... og nu mandag har jeg ikke set skyggen af det. 

Jeg har voldsom trang til kold kakao, ellers ingen mærkelige ting.. vi har prøvet at lave ønskebaby i halvandet år nu, og jeg er bare blevet så skuffet de sidste mange gange, hvor den bare er negativ gang efter gang.. øv.. min mens periode kan godt svinge fra 28-33 dage.. 

jeg venter til torsdag morgen med at teste, så er jeg næsten en uge over tid... 

Andre der snart skal teste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Puha... 

jeg skulle have haft mens i fredags... og nu mandag har jeg ikke set skyggen af det. 

Jeg har voldsom trang til kold kakao, ellers ingen mærkelige ting.. vi har prøvet at lave ønskebaby i halvandet år nu, og jeg er bare blevet så skuffet de sidste mange gange, hvor den bare er negativ gang efter gang.. øv.. min mens periode kan godt svinge fra 28-33 dage.. 

jeg venter til torsdag morgen med at teste, så er jeg næsten en uge over tid... 

Andre der snart skal teste? 

Vil da bare ønske en hel masse held og lykke 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Enitst86

Kender det kun alt for godt.. Lavede også en aftale med mig selv (efter at have testet løs 1. Dag jeg gik over tid flere måneder i træk) om først at teste når jeg var gået en uge over.. Det gør jo ondt hver gang den var negativ.. Og første gang jeg gik en uge over (snød vist og testede 5 dage over tid) der var der gevinst.. Håber i får bid denne gang.. Knus

Anmeld Citér

30. maj 2017

Bananaalice

Kender godt følelsen, og de sidste 2 menstruationer har jeg været gået op til en uge over tid. Så næste gange tror jeg også bare jeg venter en uge, eller indtil jeg ikke er i tvivl længere..

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym

Her har vi forsøgt at blive gravid i 8 mdr. og hvergang mærker jeg alle symptomer på graviditet men bliver lidt ked af det når testen viser negativ  det skal nok komme og håber du får et positiv test torsdag jeg tog en test igår som selvfølgelig var negativ.. prøver igen næste mdr. 

Stay positive ❤️

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym trådstarter

Tirsdag og stadig ikke skyggen af mens.. 

sjovt, jeg sender en SMS til min kæreste hver gang jeg har været på wc på job 

Anmeld Citér

2. juni 2017

Anonym trådstarter

En uge over tid, stadig kun negative test, og ingen mens.. 

jeg krydser fingre for at det er en slow starter, og jeg får positiv test engang inden for 8 mdr ��

Det boblede sådan forleden aften helt nederst i mavsen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.