Når moderkagen ligger ved udgangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2017

Imaong

jeg fik kejsersnit tilbage i november 15 da min datter havde høj puls det har så resulteret i at min moderkage denne gang ligger og blokere for udgange og skal derfor ha kejsersnit igen

ville bare høre om andre har oplevet det samme gik i til termin? Blødte i undervejs? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Imaong skriver:

jeg fik kejsersnit tilbage i november 15 da min datter havde høj puls det har så resulteret i at min moderkage denne gang ligger og blokere for udgange og skal derfor ha kejsersnit igen

ville bare høre om andre har oplevet det samme gik i til termin? Blødte i undervejs? 

Jeg har prøvet at moderkagen lå foran, men ikke grundet tidligere kejsersnit, det gjorde den bare. Jeg blødte en del under hele graviditeten. Og fik kejsersnit, men af andre grunde. Er ret sikker på moderkagen nåede at flytte sig til den tid.

Anmeld Citér

29. maj 2017

Soonmom

Min lå foran til MD, men flyttede sig og fødte naturligt, blødte i øvrigt ikke på noget tidspunkt i min graviditet  

Anmeld Citér

29. maj 2017

Imaong

Cherraly skriver:

Jeg har prøvet at moderkagen lå foran, men ikke grundet tidligere kejsersnit, det gjorde den bare. Jeg blødte en del under hele graviditeten. Og fik kejsersnit, men af andre grunde. Er ret sikker på moderkagen nåede at flytte sig til den tid.

Hvor ubehageligt med blødningerne var det meget eller lidt du blødte ? 

Anmeld Citér

29. maj 2017

Imaong

Soonmom skriver:

Min lå foran til MD, men flyttede sig og fødte naturligt, blødte i øvrigt ikke på noget tidspunkt i min graviditet  

Åh det giver mig håb om at min også rykker sig har nemlig været til Md i dag dog sagde de den lå mere bagved så det havde været bedst hvis den lå foran for så ville den følge med maven. 

Anmeld Citér

29. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Imaong skriver:

Hvor ubehageligt med blødningerne var det meget eller lidt du blødte ? 

Det var sådan menstruations-agtigt. Ikke fysisk ubehageligt, men ret skræmmende i starten, da jeg hele tiden var bange for jeg var i gang med at abortere. Men så vænnede jeg mig til det efterhånden. Og det blev mindre og mindre jo længere jeg kom i graviditeten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.