Mobil køb hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal købe en mobil til min kæreste til 5 juni, men den han vil have, kan jeg ikke finde nogle steder, at de sælger lige netop den mobil. Kan i mon hjælpe mig? Det skal være en Samsung Galaxy s 5 mini. Jeg skal kunne købe den i en fysisk butik, troede fx føres, Bilka, Elgiganten havnede dem, men syntes ikke jeg kan finde den kan nogle af jer mon hjælpe mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

drabo

Profilbillede for drabo

Tror det kan blive svært at finde en så gammel model - der er jo lige kommet en s8. Men ellers prøv at gå ind i forskellige telebutikker og spørg - måske de kan bestille hjem, hvis de ikke har den på lager i butikken.

Det kan også være de kan hjælpe med hvilken mobil der evt. kunne være en god erstatning - det er jo en jungle med alle de forskellige modeller og numre.

Held og lykke med jagten

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Tror det kan blive svært at finde en så gammel model - der er jo lige kommet en s8. Men ellers prøv at gå ind i forskellige telebutikker og spørg - måske de kan bestille hjem, hvis de ikke har den på lager i butikken.

Det kan også være de kan hjælpe med hvilken mobil der evt. kunne være en god erstatning - det er jo en jungle med alle de forskellige modeller og numre.

Held og lykke med jagten

Det er kun et år siden jeg købte min, så troede faktisk de var fremme i butikkerne. Jeg tror jeg satser på elgiganten

Anmeld Citér

29. maj 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Tror du skal satse på at købe den på nettet, det er trods alt en tre år gammel model. 

Anmeld Citér

29. maj 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det er kun et år siden jeg købte min, så troede faktisk de var fremme i butikkerne. Jeg tror jeg satser på elgiganten

Min telefon købte jeg for et år siden, og den er allerede håbløst outdated. Man kan ikke få den nogen steder, og man kan heller ikke købe tilbehør til den længere. - Og den udkom altså i 2016. 

Tror ikke du finder S5 mini nogle steder i dag.

Anmeld Citér

29. maj 2017

Chris87

Anonym skriver:

Jeg skal købe en mobil til min kæreste til 5 juni, men den han vil have, kan jeg ikke finde nogle steder, at de sælger lige netop den mobil. Kan i mon hjælpe mig? Det skal være en Samsung Galaxy s 5 mini. Jeg skal kunne købe den i en fysisk butik, troede fx føres, Bilka, Elgiganten havnede dem, men syntes ikke jeg kan finde den kan nogle af jer mon hjælpe mig?

Jeg tror desværre kun de kan købes brugt nu.. prøv evt at kigge på noget der hedder bluecity 

Når det så er sagt.. så A modellerne altså A3 A5 og 5J mener jeg de hedder, minder meget om den 

Anmeld Citér

29. maj 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg ville seriøst genoverveje det køb. Dels er mobilen så gammel, at man sandsynligvis hverken modtager sikkerhedsopdateringer eller noget som helst andet.

Derudover synes jeg Samsungs mini-modeller er virkelig ringe mobiler - det kan godt være de er billige, men de er også med så dårlig hardware at jeg synes det er giver en virkelig dårlig brugeroplevelse. Det ved jeg godt er meget subjektivt, men når man nu kan købe nye og bedre telefoner ret billigt, så virker det lidt tosset.

Prøv at kigge i retning af Huaweis lite-modeller evt.

Anmeld Citér

29. maj 2017

helle85

IenFart skriver:

Jeg ville seriøst genoverveje det køb. Dels er mobilen så gammel, at man sandsynligvis hverken modtager sikkerhedsopdateringer eller noget som helst andet.

Derudover synes jeg Samsungs mini-modeller er virkelig ringe mobiler - det kan godt være de er billige, men de er også med så dårlig hardware at jeg synes det er giver en virkelig dårlig brugeroplevelse. Det ved jeg godt er meget subjektivt, men når man nu kan købe nye og bedre telefoner ret billigt, så virker det lidt tosset.

Prøv at kigge i retning af Huaweis lite-modeller evt.

Nu nå du både skriver om Samsung og Huawei lite.

Er Huawei så næsten lige så godt som Samsung s-serie?

Min mand skal have ny tlf men vi har ikke flere tusind til tlf. Som Samsung koster. Så hvis Huawei er lige så godt, så vil jeg kigge efter sådan en.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.