Påvirker min P-stav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
4 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym, da jeg ikke har fortalt om baby projekt, 

Men sagen er simpelthen den, at jeg har prøvet til i 1 år til August at blive gravid. Det er stadig ikke lykkes og det er så fustrerende. 

Jeg har haft p-stav i 3 år, og den stoppede med at virke tilbage for snart 1 år siden der i August, og der valgte Kæresten og jeg at gå i gang med baby. 

Jeg har stadig P-staven i armen, HAR kontaktet en gyn, men der var problemer med at få den ud, så det er stadig ikke gjort. 

Mit spørgsmål er så - kan det være p-staven der gør at jeg ikke bliver gravid, trods at den skulle være udløbet i August? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ja du skal da se at få taget den P stav ud. Den kan sagtens stadig virke

Anmeld Citér

28. maj 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Men sagen er simpelthen den, at jeg har prøvet til i 1 år til August at blive gravid. Det er stadig ikke lykkes og det er så fustrerende. 

Jeg har haft p-stav i 3 år, og den stoppede med at virke tilbage for snart 1 år siden der i August, og der valgte Kæresten og jeg at gå i gang med baby. 

Jeg har stadig P-staven i armen, HAR kontaktet en gyn, men der var problemer med at få den ud, så det er stadig ikke gjort. 

Mit spørgsmål er så - kan det være p-staven der gør at jeg ikke bliver gravid, trods at den skulle være udløbet i August? 

P-staven virker MINIMUM i 3 år. Derefter KAN man risikere at den stopper med at virke eller bliver mindre effektiv, hvilket er grunden til at man anbefaler at få den skiftet der. 

Men der er ingen garanti for at den på dagen 3 år efter den er sat ind holder op med at virke. Den kan sagtens fungere længe endnu.

Anmeld Citér

28. maj 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ej, den skal da ud! Den er jo ikke indstillet til at stoppe med at afgive hormoner på dato eller måned. Utroligt, hvis gynækologen ikke har fortalt dig dét! 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg er ikke blevet informeret om noget hos min gyn, men tusind tak for svar!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.