Hvad får en kontorassistent udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hvorfor opretter du ikke bare en tråd om dine spørgsmål til hvad folk for udbetalt i forskellige job  stillinger ?. Ja, jeg går ud fra at det også var dig der oprettede tråden ang udbetalt løn som pædagog.

Tænker at du skal bruge det til en skole opgave på den ene eller anden måde, men vær ærlig om dette fra starten af. .

Hvorfor er det et problem, at jeg har lavet to tråde? Du er ikke tvunget til hverken at læse eller besvare trådene.

Jeg ønsker information om lønnen, da det er nogle uddannelser, jeg overvejer at tage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvis man er kontorassistent, er det da et meget nemt spørgsmål at svare på.

Jeg ved, at det kommer an på ens fradrag mv., men jeg vil gerne høre, hvad folk får udbetalt.

Ja, det er nemt at svare på, men det er jo ikke noget du kan bruge som noget reelt løn billede. Spørg i stedet for  om lønnen før skat ����

Anmeld Citér

25. maj 2017

Anonym trådstarter

mummitrolden skriver:

Det er jo umuligt at svare på, det afhænger af bruttoløn, hvor meget pension man indbetaler og dit fradrag.

Det skal nok ikke være hos SKAT du søger ind

Hvis man kigger på sin bankkonto, er det da meget nemt at se, hvad man har fået udbetalt.

Anmeld Citér

25. maj 2017

mummitrolden

Anonym skriver:

Hvis man kigger på sin bankkonto, er det da meget nemt at se, hvad man har fået udbetalt.

Det er rigtigt, men spørgsmålet lød mere generelt 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg kan da bruge det til at danne mig et nogenlunde overblik over, hvad kontorassistenter får udbetalt.

Men der er jo kæmpe forskel i fradrag osv. Der er fx mere end 5000 kr i forskel på mit fradrag sammenlignet med min kollegas. Så du kan ikke danne dig et reelt overblik. Så er der jo om man er ansat privat/kommunalt og så er der kæmpe udsving i tillæg

Anmeld Citér

25. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvorfor er det et problem, at jeg har lavet to tråde? Du er ikke tvunget til hverken at læse eller besvare trådene.

Jeg ønsker information om lønnen, da det er nogle uddannelser, jeg overvejer at tage.

Ej, hold op . Hvis det virkelig er uddannelser som du overvejer, kan du jo ikke bruge hvad folk for udbetalt til ret meget. Det du kan bruge til noget er den reelle løn, før skat og diverse andre ting der kan være. Og hvis det er noget som du overvejer at uddanne dig til, skal du jo først spørge om hvad en eventuel elevløn er.

Anmeld Citér

25. maj 2017

CinemaStrange

Hvis du googler "lønstatistik" kommer der en hjemmeside frem hvor du kan se forskellige gennensnitslønninger for forskellige fag afhængig af alder, erfaring og område.

Derefter kender du jo din egen trækprocent og fradrag og så kan du regne ud hvad du ville få udbetalt teoretisk...   sådan nogenlunde altså.  

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvis man er kontorassistent, er det da et meget nemt spørgsmål at svare på.

Jeg ved, at det kommer an på ens fradrag mv., men jeg vil gerne høre, hvad folk får udbetalt.

Det er altså ikke så nemt at svare på. Det kommer an på om du er offentligt eller privatansat, dit erfaringsgrundlag, dit ansvars område osv.

Er selv uddannet assistent, med speciale indenfor offentlig administration, Regionalt ansat, men løser AC opgaver - og dermed vil lønnen ikke kunne sammenlignes med en kontorassistent som kun løser administrative opgaver..

Anmeld Citér

25. maj 2017

AnoMom

Mellem 17.000 og 25.000. Som alle andre siger. Det afhænger af fradrag, arbejdsplads, overenskomster, pension osv osv osv 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Ena

Anonym skriver:

Hvad får man udbetalt efter skat i en fuldtidsstilling?

Inde på uddannelsesguiden.dk kan du se, hvilken løn de forskellige jobs giver. Alle tal er selvfølgelig vejledende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.