Tidlig scanning i morgen...åhåhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Vi skal til tidlig scanning i morgen, er 8 uger henne i dag og jeg er så nervøs for den scanning i morgen! Det er en scanning mig og min kæreste selv har valgt at købe os til, og egentlig bare for at se om det hele er som det skal være og sidder rigtigt derinde. Jeg har giga kvalme og har kastet op de fledte morgener i den sidste uge + sindssyg træthed, så det hele burde i princippet være fint, men jeg kan bare ikke lade være med at frygte det værste. 

Jeg vil ikke noget specielt med det her indlæg, havde bare brug for luft!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2017

NRO

Alt er da bare som det skal være 

Stort tillykke med graviditeten ! Og held og lykke med ''bivirkningerne''  

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Alt er da bare som det skal være 

Stort tillykke med graviditeten ! Og held og lykke med ''bivirkningerne''  

Tak  

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Held og lykke! Det skal nok gå. Vi har også en tidlig scanning næste uge 8+. Har du lyst til at vise dit scanningsbillede når du har været af sted, hvis alt er godt (hvilket det selvfølgelig er)?  

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Held og lykke! Det skal nok gå. Vi har også en tidlig scanning næste uge 8+. Har du lyst til at vise dit scanningsbillede når du har været af sted, hvis alt er godt (hvilket det selvfølgelig er)?  

Tusind tak! 

Det bliver også spændende for jer! 

Og ja det kan du tro (hvis jeg kan finde ud af at sætte det ind 

Det ene minut er jeg positiv og tænker at det nok skal gå, og det andet minut kommer de negative tanker frem og så er det 'hvad nu hvis...', men det kender du sikkert også til 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak! 

Det bliver også spændende for jer! 

Og ja det kan du tro (hvis jeg kan finde ud af at sætte det ind 

Det ene minut er jeg positiv og tænker at det nok skal gå, og det andet minut kommer de negative tanker frem og så er det 'hvad nu hvis...', men det kender du sikkert også til 

Ja, det gør jeg helt sikkert. Men synes nu at have læst at risikoen for MA er markant mindre end for spontan abort, så måske hvis du prøver at sige til dig selv at med symptomer og ingen blødning, så er alt okay? Selvom ja, total dobbeltmoralsk, det virker ikke for mig! Hvornår har i tid? 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det gør jeg helt sikkert. Men synes nu at have læst at risikoen for MA er markant mindre end for spontan abort, så måske hvis du prøver at sige til dig selv at med symptomer og ingen blødning, så er alt okay? Selvom ja, total dobbeltmoralsk, det virker ikke for mig! Hvornår har i tid? 

Vi var til scanning i formiddags og alt gik så fint. En lille baby gemmer sig derinde og et fint lille hjerte slår  Jeg er SÅ lettet og glad 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vi var til scanning i formiddags og alt gik så fint. En lille baby gemmer sig derinde og et fint lille hjerte slår  Jeg er SÅ lettet og glad 

Hvor dejligt - tillykke med spiren og med det hele gik fint .

Var selv til tidlig scanning i dag, helt utroligt 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor dejligt - tillykke med spiren og med det hele gik fint .

Var selv til tidlig scanning i dag, helt utroligt 

Mange tak og i lige måde 

Og ja helt utroligt og surealistisk at der vokser et lille bitte menneske inde i én 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.