Aaargh mit frontparti!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
8 svar
3 synes godt om
24. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg mindes helt ærligt ikke at have oplevet en bjælde på brystfronten under mine to første graviditeter, men denne gang! Jeg døøøør! Jeg er 7+1 tror jeg nok, og mine bryster er så sygt ømme. Og STORE og TUNGE! Jeg har normalt en ret beskeden barm, men lige nu.. Min kæreste er meget begejstret, det er første fælles barn, så det med forandringer er nyt for ham han synes jo de er fantastiske, men jeg var næsten hellere fri. 

Også fordi når jeg går, så vugger de lidt som bryster gør, og det gør ondt. Lige nu er de pakket ind i en stram sportsBH, for jeg kan ikke passe mine normale Bh'er. Og jeg er nået det punkt hvor jeg helt seriøst frugter folk kan gætte jeg er gravid baseret på, at jeg overnight har fået sådan en naturlig brystforstørrelse! 

Helt ærligt, hvordan holdt i det ud? Nogle gode tips? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2017

CinemaStrange

Åh jeg kender det... mine bryster er vokset MEGET under denne graviditet. Og jeg kan ikke svare på hvordan jeg har holdt det ud - for det har jeg nærmest ikke. 

Mit bedste tip: Invisterer i nye gode bh'er. Du kommer måske til at købe et par stykker, jeg har nok selv brugt omkring 2000 kr på bh'er denne her graviditet (det er måske også lidt i overkanten) men jeg har ikke fortrudt det - følelsen af en bh der bare passer perfekt er noget nær det bedste i verden.

Køb evt. nogle du kan vokse lidt i - graviditets eller amme-BH'er fra Cake eller Carriwell så behøves du ikke udskifte så meget som jeg har gjort 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Anonym trådstarter

CinemaStrange skriver:

Åh jeg kender det... mine bryster er vokset MEGET under denne graviditet. Og jeg kan ikke svare på hvordan jeg har holdt det ud - for det har jeg nærmest ikke. 

Mit bedste tip: Invisterer i nye gode bh'er. Du kommer måske til at købe et par stykker, jeg har nok selv brugt omkring 2000 kr på bh'er denne her graviditet (det er måske også lidt i overkanten) men jeg har ikke fortrudt det - følelsen af en bh der bare passer perfekt er noget nær det bedste i verden.

Køb evt. nogle du kan vokse lidt i - graviditets eller amme-BH'er fra Cake eller Carriwell så behøves du ikke udskifte så meget som jeg har gjort 

Pyha, og jeg prøvede at sove nøgen i nat, hold k... mine bryster gjorde ondt, da jeg vågnede! Så på med den stramme sportsbh igen, så er der i hvert fld ikke noget der hopper nogen steder

Hr faktisk en ammebh fra Carriwell fra mit sidste barn, skal helt klart have nogle flere, de er nemlig også super behagelige

Anmeld Citér

25. maj 2017

CinemaStrange

Anonym skriver:

Pyha, og jeg prøvede at sove nøgen i nat, hold k... mine bryster gjorde ondt, da jeg vågnede! Så på med den stramme sportsbh igen, så er der i hvert fld ikke noget der hopper nogen steder

Hr faktisk en ammebh fra Carriwell fra mit sidste barn, skal helt klart have nogle flere, de er nemlig også super behagelige

Åh nej det er en forfærdelig følelse - godt du har en sports bh indtil videre!

Men ja Carriwells er rigtig fine og der er kommet nogle (forholdsvis) nye nogle også med gelwire og fyld som støtter rigtig godt og samtidig er behagelige 

Anmeld Citér

27. maj 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Jeg mindes helt ærligt ikke at have oplevet en bjælde på brystfronten under mine to første graviditeter, men denne gang! Jeg døøøør! Jeg er 7+1 tror jeg nok, og mine bryster er så sygt ømme. Og STORE og TUNGE! Jeg har normalt en ret beskeden barm, men lige nu.. Min kæreste er meget begejstret, det er første fælles barn, så det med forandringer er nyt for ham han synes jo de er fantastiske, men jeg var næsten hellere fri. 

Også fordi når jeg går, så vugger de lidt som bryster gør, og det gør ondt. Lige nu er de pakket ind i en stram sportsBH, for jeg kan ikke passe mine normale Bh'er. Og jeg er nået det punkt hvor jeg helt seriøst frugter folk kan gætte jeg er gravid baseret på, at jeg overnight har fået sådan en naturlig brystforstørrelse! 

Jeg brugte sportsbher. Det var det eneste jeg kunne holde ud af at have på 

Anmeld Citér

27. maj 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg havde en fantastisk bh fra h&m, som jeg desværre ret hurtigt voksede ud af, da jeg blev gravid. Mine bryster voksede fra B til E(!!!) 

De holdt heldigvis op med at være ømme efter et par uger, men seriøst det gjorde ondt mens de tog det spring! Ingen gode råd udover; Hold ud! Det går over! 

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg havde en fantastisk bh fra h&m, som jeg desværre ret hurtigt voksede ud af, da jeg blev gravid. Mine bryster voksede fra B til E(!!!) 

De holdt heldigvis op med at være ømme efter et par uger, men seriøst det gjorde ondt mens de tog det spring! Ingen gode råd udover; Hold ud! Det går over! 

Ej tak fordi du skriver det! De har været mindre ømme i dag, og blev bange for om det var tegn på noget skidt, men det kan jo være det er fordi de ikke vokser lige nu. Synes også det er nok nu, den BH jeg har brugt med store mælkebryster er næsten for lille

Anmeld Citér

27. maj 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Ej tak fordi du skriver det! De har været mindre ømme i dag, og blev bange for om det var tegn på noget skidt, men det kan jo være det er fordi de ikke vokser lige nu. Synes også det er nok nu, den BH jeg har brugt med store mælkebryster er næsten for lille

Heldigvis ikke et skidt tegn, bare tegn på at de måske nok lige holder en pause fra der der vokseværk

Der er jo nogen der går en hel graviditet uden symptomer, så at de aftager lidt på et tidspunkt er ikke farligt.

Anmeld Citér

27. maj 2017

2017morigen

Min mand bad mig om at teste i denne graviditet fordi jeg en aften fik et morderisk blik i øjnene da han rørte mine bryster for se var ømme som bare fanden. Og testen var meget positiv med det samme. De ved blev med at være ømme til uge 10-12 stykker. 

I første graviditet gik jeg 4 skål op. Jeg tør ikke tænke på hvad jeg ender i denne gang da jeg ikke kan passe nogen af mine gamle amme bh fra change. Heller ikke med bh forlænger. Jeg har en bøjle løs fra hotmilk fra første graviditet  og gelbøjle bh fra cerriwell som går over flere størrelser. De bliver vasket på skift og dem klare jeg med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.