Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor bliver testen ikke positiv jeg er omkring 4+2/4+3 Ca.
Ingen tegn på mens overhovedet! Jeg er forvirret
Se vedhæftede billeder (taget Ca 5 min efter test)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den bliver vel ikke positiv fordi du ikke er gravid...
At mens er forsinket betyder jo med sikkerhed ikke, at du er gravid.
Hvis den ikke er positiv, er du nok ikke gravid.
Måske er du ikke så langt henne som du tror?
Nogen kan også først teste positiv i i 5+x.
Husk, 4+x er stadig tidligt, og ikke sent
Men... er der ikke en rødlig streg der?
Undskyld det er ikke for at give unødvendigt håb. Det ligner bare der er en
S.S.Robin skriver: Men... er der ikke en rødlig streg der? Undskyld det er ikke for at give unødvendigt håb. Det ligner bare der er en
Jeg kan også se noget ultra svagt. Men brugeren er slet ikke herinde mere
AnoMom skriver: Jeg kan også se noget ultra svagt. Men brugeren er slet ikke herinde mere
Nej det kan jeg se nu du siger det.
Skørt. Men håber da for hende hun får lidt klarhed på det hele
Anomom.. Hvis du stod med sådan en test. Ville du så tænke den var positiv? Står faktisk lidt i samme dilemma. Men jeg har ikke turde spørger herinde da tonen kan være en kende nedladende
S.S.Robin skriver: Nej det kan jeg se nu du siger det. Skørt. Men håber da for hende hun får lidt klarhed på det hele
Ja. Forstår heller ikke hvorfor man opretter en profil for at slette den lige efter igen
S.S.Robin skriver: Anomom.. Hvis du stod med sådan en test. Ville du så tænke den var positiv? Står faktisk lidt i samme dilemma. Men jeg har ikke turde spørger herinde da tonen kan være en kende nedladende
både og. Jeg ville nok være skeptisk også lige vente en 2-3 dage og prøve igen og se om der ikke var en udvikling i den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128