Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2017

Anonym trådstarter

Min søn på 13 måneder ligger syg med 39,5 i feber og vil slet ikke falde til ro han har skreget siden kl 1845 jeg har haft ham til lægen og hans ører er også meget røde - men de vil ingenting gøre ligger selv og er syg og har sender rigtigt skidt  og min tålmodighed er ved at være opbrugt  hvad kan jeg gøre ??? Han må jo have så ondt siden han bare skriger  sådan det er virkelig hjerteskærende skrig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2017

Anonym

Hvad sagde lægen? 

Måtte du give lidt til at lindre feberen for en stund? I så fald har du prøvet? Skriger han også når han er hos dig i dine arme? 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Lucky05

Anonym skriver:

Min søn på 13 måneder ligger syg med 39,5 i feber og vil slet ikke falde til ro han har skreget siden kl 1845 jeg har haft ham til lægen og hans ører er også meget røde - men de vil ingenting gøre ligger selv og er syg og har sender rigtigt skidt  og min tålmodighed er ved at være opbrugt  hvad kan jeg gøre ??? Han må jo have så ondt siden han bare skriger  sådan det er virkelig hjerteskærende skrig  

Kan du hæve hovedgærdet med nogle bøger? 

Lidt Panodil til ham? 

Rigtig god bedring til jer begge :-) 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Sørg for han ikke ligger fladt ned, hovedet skal være løftet. Og som en anden også spørger, har du prøvet panodil? 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sørg for han ikke ligger fladt ned, hovedet skal være løftet. Og som en anden også spørger, har du prøvet panodil? 

Pandodil er givet ja 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad sagde lægen? 

Måtte du give lidt til at lindre feberen for en stund? I så fald har du prøvet? Skriger han også når han er hos dig i dine arme? 

Ja han skriger når han er hos mig og når jeg går rundt ham 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja han skriger når han er hos mig og når jeg går rundt ham 

Har han kastet op? Har noget ændret sig siden du var ved lægen? 

Har du givet ham panodil? 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har han kastet op? Har noget ændret sig siden du var ved lægen? 

Har du givet ham panodil? 

Nej ikkw umiddelbart 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nej ikkw umiddelbart 

Jeg ville give det en halv time, altså til kl. 22. Og hvis din søn stadig skriger uden relativt lange pauser, så ringer du til vagtlægen igen. Hellere at du ringer en ekstra gang, især også for at du kan føle at det er 'okay'. Så kan de berolige dig. Men stol på dit instinkt, og kræv hjælp hvis du føler at det er nødvendigt. Er du alene? Mon ikke du kan ringe til en der kunne komme og være en støtte. Det er hårdt at høre sine børn så kede af det. 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Jullesnulle

Undskyld men hvorfor får han ikke pinicilin..?

det får mine da altid når de har røde trommehindernog feber

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.