Jeg har netop oprettet mig som bruger herinde - fordi jeg har brug for lidt sparring og evt jeres erfaringer.
Cyklus startede 15. april - efter ægløsning oplever jeg ømme bryster, (hvilket jeg ALDRIG har haft før - heller ikke i forbindelse med cyklus) smerter i underlivet, jeg er OPPUSTET og trææææt. Jeg tænker derfor, at jeg er gravid. Denne mistanke bliver styrket, da jeg "går over tid" - hele 5 dage. Jeg har indtil da taget et par negative tests - men tænker ikke noget om dette, da jeg ved sidste graviditet først kunne teste positiv ved 6+3.
MEN, 5 dage "over tid" kommer min menstruation så. Første dag bløder jeg let og de efterfølgende 2 dage er det blot pletblødning. Jeg tænker; "nå, så var jeg alligevel ikke gravid". Jeg studser dog over, at min menstruation aldrig "tager til" - og at jeg er så umådeligt træt. Igår kunne jeg praktisk talt ikke holde mine øjne åbne, da vi var ude at køre - fuldstændig som sidst jeg var gravid.
Idag, på vej hjem fra job køber jeg så en test med hjem - fordi en veninde igår fortalte, at nogen åbenbart har deres menstruation i starten af en graviditet - eller i hvert fald en blødning, der minder om menstruation, fordi hcg niveauet ikke er så højt endnu.
SÅ - jeg købte en test på vej hjem fra arbejde idag - og tog den, da jeg kom hjem... selvom jeg har tisset hele dagen. Well... der viser sig nu en meget svag nr. 2 streg. HVIS jeg er gravid er jeg 5+2. Jeg tager en test imorgen - med morgenurin.
Men jeg er jo egentlig ret forvirret... og vil høre, om nogen har prøvet et lignende forløb og været gravide? Altså have haft menstruationslignende blødning og kunne teste svagt positiv sent - og hvor den har været god nok?
Anmeld
Citér