Ønsker det sådan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2017

Anonym trådstarter

Øv hvor er det hårdt når man begge to er et dårlig match og ønsket om en lillebror eller lillesøster bare ikke VIL lykkes.. 
men en sportan abort i bagagen i uge 10 så føles det urimligt at vi skulle miste og blive ved at kæmpe.. datteren tog 5 år. Men hvor er det forbandet hårdt at
se alle blive gravide eller være gravid hvor man kæmper på 2 år uden held -  trods ægløsning er testet hver mdr . - Ikke engang bio har vi fanget intet er sket eller vist sig på en dum test .
Hvorfor vil det bare ikke? jeg har prøvet og slappe af med tanken om det , men tankerne vender tilbage.. jeg føler mig forkert , en dårlig mor fordi vores datter ikke kan blive storesøster.. hvorfor vil det bare ikke lykkes?  - og jeg er så forbandet jaloux på alle gravide , tænker det værste at det skulle være mig der var gravid og ikke dem uden og kende til at de måske også kæmpede! - bliver flov over mig selv men jeg kan ikke lade vær' jeg vil så gerne

Jeg har pcos, spiser pco venligt  - får metformin og alligevel vil spireren ikke vise sig. 

skulle bare have luft.. manden er ved og være træt af og snak om baby og ønsket om flere børn når der intet sker.. 

Veninderne syntes bare vi skal slap af og glæde over det vi har.. og det gør vi også men det stadig hårdt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Øv hvor er det hårdt når man begge to er et dårlig match og ønsket om en lillebror eller lillesøster bare ikke VIL lykkes.. 
men en sportan abort i bagagen i uge 10 så føles det urimligt at vi skulle miste og blive ved at kæmpe.. datteren tog 5 år. Men hvor er det forbandet hårdt at
se alle blive gravide eller være gravid hvor man kæmper på 2 år uden held -  trods ægløsning er testet hver mdr . - Ikke engang bio har vi fanget intet er sket eller vist sig på en dum test .
Hvorfor vil det bare ikke? jeg har prøvet og slappe af med tanken om det , men tankerne vender tilbage.. jeg føler mig forkert , en dårlig mor fordi vores datter ikke kan blive storesøster.. hvorfor vil det bare ikke lykkes?  - og jeg er så forbandet jaloux på alle gravide , tænker det værste at det skulle være mig der var gravid og ikke dem uden og kende til at de måske også kæmpede! - bliver flov over mig selv men jeg kan ikke lade vær' jeg vil så gerne

Jeg har pcos, spiser pco venligt  - får metformin og alligevel vil spireren ikke vise sig. 

skulle bare have luft.. manden er ved og være træt af og snak om baby og ønsket om flere børn når der intet sker.. 

Veninderne syntes bare vi skal slap af og glæde over det vi har.. og det gør vi også men det stadig hårdt. 

Jeg forstår dig 100% 

Vi har prøvet i 1 år snart at lave nr. 2, det hele føles så uretfærdigt og især når andre bliver gravide, så får jeg en klump i halsen, selvom jeg selvfølgelig er glad på deres vejene. 

Jeg trøster mig selv med, at vi jo trods alt har en søn på snart 4 år, og at den lille ny nok skal komme på et tidspunkt  

Anmeld Citér

22. maj 2017

Chris87

Forstår dig 100% - det svært for andre at forstå, hvis de ikke selv sidder i det eller har prøvet det.

Men selvom jeg egentlig ikke vil indrømme, Så tror jeg virkelig det hjælper at slappe af.. Vi startede med at prøve slut 2014.. og det vores første vi venter nu - skal til tidlig tryghedsscanning snart.

Og det mærkelige er faktisk - at det var den måned jeg tænkte f...k det her, gider ikke prøve mere - det sker ikke og det ok for jeg har den dejligste mand ved min side.. og bum så stod vi med en positiv test .

Det skal nok lykkes jer !! Bare Hold håbet, men husk at give dit indre jeg fri for alt det baby halløj 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Forstår ønsket om barn nr. 2 fuldt ud..den følelse af ikke at være "færdig" med at få børn. Jeg har ikke selv kæmpet med at få mine børn...men forstår godt at det er svært at acceptere der måske ikke kommer flere (min mand drømte ikke om børn overhovedet!). Fornuften er en ting...men den bliver bare skubbet til side af følelserne i det her.

Jeg tænker om man istedet for at sige i "bare" skal slappe af og fukusere på noget andet, så måske begynde at fantasere om livet med 1 barn. Det er også et godt liv og der er nogle andre muligheder i det liv. Prøv at finde de gode ting ved kun at have et barn...alt det som i kan tilbyde. Skab en ny drøm og find de gode ting. Istedet for at have 2 børn har i måske en pige og hendes super gode vendinde som kan tage med jer på ferier - det vil hun sikert elske.

Min bedste veninde er enebarn og jeg var den veninde der kom med hende på ferie og var en meget stor del af hendes familie og hverdag. Jeg var den søskende hun ikke fik.

Skulle barn nr. 2 alligevel blive en del af jeres liv er det jo bare fantastisk.

Men for at i ikke slider jer selv og jeres forhold op så prøv at finde nye veje, ikke mindst for jeres datters skyld.

Håber ønsket om endnu et barn lykkedes og ellers at i kan finde jer til rette med et liv i har nu.

Anmeld Citér

22. maj 2017

AnoMom

Jeg har ikke selv stået i din situation. Men har en veninde der har kæmpet i 7 år og har 2 aborter i baggagen. Hun har ikke engang fået et endnu på trods af fertalitetsbehandlinger. Har lyttet til mange frustrationer og tørret mange tårer af hendes kinder. Så jeg forstår dig i den forstand godt. 

Du er IKKE en dårlig mor fordi du ikke kan give din datter en lillesøster eller bror. Og det er helt ok at cære jaloux og misundelig på alle de gravide kvinder der er. Også selvom de måske har kæmpet i årevis. De har været i samme situation og forstår din frustration og jalousi. 

Et kæmpe trøsteknus til dig 

Anmeld Citér

22. maj 2017

altogintet

Anonym skriver:

Hvor er det synd for jer. Det må være helt ulideligt hårdt, når man ved hvor stor en lykke det var med første barn. 

Hvis I har prøvet i 3 år, får i så ikke noget hjælp? Er det ikke noget med at andet barn er blevet gratis igen? Er ikke helt sikker, synes bare jeg så en skrive der herinde. 

Håber sådan lykken snart vender, og at i får en lillesøster/bror ❤️

Anmeld Citér

24. maj 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres søde beskeder det varmer i hjertet der hvor man alligevel er blevet kold.

Vi prøver og nyde vores solstråle til UG <3 men der er dage hvor det overskygger med jalousien fra andre mødre . 

Det hårdt idag så jeg min datter være sammen med en anden lille pige 3-4 mdrs alderen hun var så kærlig og omsorgsfuld en side vi aldrig har set. Af hende eller Jo men ikke overfor babyer da jeg så vidt muligt prøver og undgå det kan få helt dårlig selvtilid . Idag var jeg bare stolt af hun virkelig var så omsorgsfuld og var ikke i tvivl om at hun ville blive en god stor søster og var klar  men sådan vil livet os åbenbart ikke nu <3 

der hvor det også er hårdt er når folk tillader sig og sige at hvis vi ikke får flere børn vil vores datter blive møgforkælet og en uopdragen unge . Jeg er ved og eksplodere indvendigt for self vil hun blive over øset med kærlighed vi har kun hende men i ikke i betydning af hun vil få alt hvad hun peger på men naturligt vil alt jo dreje sig om hende fordi vi kun har hende og hvad jeg selv tror på er det opdragelsen der gør dine børn selvoptaget og forkælet . 

Man kan godt være blevet forkælet i kærlighed uden at hendes liv påvirker andre omkring hende .

jo barn nr 2 er gratis vi er heldigvis også viderestillet men intet er lykkes endnu desværre 

det svært og glemme , for når jeg glemmer pg aftaler med mig selv nu skal vi gå op i noget andet og husk på vi trods alt har hende så tænker jeg tilbage igen når jeg ser barnevogn , gravide eller babytøj . 

Øv hvorfor skal det være så urimeligt at jeg skal have pcos når en der slet ikke passer på sig selv får børn med 4 forskellige mænd og flere aborter i bagagen jeg ville give min arm for hendes babyer kom i min mave ! :-( 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.