Tusind tak for jeres søde beskeder det varmer i hjertet der hvor man alligevel er blevet kold.
Vi prøver og nyde vores solstråle til UG <3 men der er dage hvor det overskygger med jalousien fra andre mødre .
Det hårdt idag så jeg min datter være sammen med en anden lille pige 3-4 mdrs alderen hun var så kærlig og omsorgsfuld en side vi aldrig har set. Af hende eller Jo men ikke overfor babyer da jeg så vidt muligt prøver og undgå det kan få helt dårlig selvtilid . Idag var jeg bare stolt af hun virkelig var så omsorgsfuld og var ikke i tvivl om at hun ville blive en god stor søster og var klar men sådan vil livet os åbenbart ikke nu <3
der hvor det også er hårdt er når folk tillader sig og sige at hvis vi ikke får flere børn vil vores datter blive møgforkælet og en uopdragen unge . Jeg er ved og eksplodere indvendigt for self vil hun blive over øset med kærlighed vi har kun hende men i ikke i betydning af hun vil få alt hvad hun peger på men naturligt vil alt jo dreje sig om hende fordi vi kun har hende og hvad jeg selv tror på er det opdragelsen der gør dine børn selvoptaget og forkælet .
Man kan godt være blevet forkælet i kærlighed uden at hendes liv påvirker andre omkring hende .
jo barn nr 2 er gratis vi er heldigvis også viderestillet men intet er lykkes endnu desværre
det svært og glemme , for når jeg glemmer pg aftaler med mig selv nu skal vi gå op i noget andet og husk på vi trods alt har hende så tænker jeg tilbage igen når jeg ser barnevogn , gravide eller babytøj .
Øv hvorfor skal det være så urimeligt at jeg skal have pcos når en der slet ikke passer på sig selv får børn med 4 forskellige mænd og flere aborter i bagagen jeg ville give min arm for hendes babyer kom i min mave ! :-(
Anmeld
Citér