Vi har aldrig haft et sexliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg lever i et forhold hvor min partner slet ingen lyst til Sex har. Vi har aldrig haft er sexliv sammen i de 6 år vi har kendt hinanden. 

Jeg er ved at blive rigtig godt og grundig frustrer. Min krop kan slet ikke være i det længere, men kærligheden mellem os er enorm. 

Er der nogen som har prøvet det samme, som vil dele deres erfaring eller nogen som har nogen ide om, hvilke hjælp man kan få, andet end at betale virkelig mange penge hos en sexolog. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg lever i et forhold hvor min partner slet ingen lyst til Sex har. Vi har aldrig haft er sexliv sammen i de 6 år vi har kendt hinanden. 

Jeg er ved at blive rigtig godt og grundig frustrer. Min krop kan slet ikke være i det længere, men kærligheden mellem os er enorm. 

Er der nogen som har prøvet det samme, som vil dele deres erfaring eller nogen som har nogen ide om, hvilke hjælp man kan få, andet end at betale virkelig mange penge hos en sexolog. 

Du kunne evt tage dig en elsker som kunne opfylde dine fysiske behov? 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Abracadabra

Hvis din (mandlige?) partner og du ALDRIG har haft sex, tror jeg, at I skal starte med at gå til lægen og derefter blive henvist til en sexologisk klinik (det er gratis i offentligt regi). Det lyder til at være mere grundliggende end hvad der kan løses på baby.dk. 

Hvor bor I i landet?

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvor går grænsen? Altså kysser I? Er det sådan længe og intenst, eller bare hurtige kys? Er der nogle intime berøringer eller lignende? 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tænker helt klart at I skal en tur forbi sexologisk afdeling! Afsted til lægen med jer, og så endeligt ikke lad jer kue at tabutanker. Bare gør det, for de kan hjælpe jer med at bryde det mønster I sammen har skabt! 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Mange snakker om sexologisk klinik. Som også kunne være en mulighed. Men inden jeg selv vil foreslå det så er jeg nysgerrig efter at høre om din partner nogensinde har fortalt hvad grunden er til at (han?) ikke ønsker sex? 

Nogle menneskers sexdrive er jo generelt ikke stort. Og har det fint med at undvære. 

Sådan en veninde har jeg f.eks. Hun har aldrig haft særlig meget lyst til sex og efter hun har fået børn er lysten helt væk. Hun har ikke behov for en sexolog. Hun har behov for en mand der forstår hende eller en mand der kan stille sig tilfreds med en elsker. Det generer hende ikke det mindste. 

Men er problemet dybere pga nogle svigt fra tidligere i livet så skal det klart vendes hos sexolog. 

Onanerer din partner heller ikke?

Anmeld Citér

22. maj 2017

Bananaalice

Jeg synes det er synd at få ham ind i et behandlingssystem hvis han bare er aseksuel, eller bare slet ikke seksuel. Det er den han er, og det burde du jo så have vidst inden for det første år, jeg forstår slet ikke du har brugt flere år på noget du egentligt ikke kan acceptere, hvis sex er så stor en del af dig. 

Han må være som han er, HVIS det er sådan han vil være. Det er dig der må bestemme hvad fremtiden skal være, I er jo begge okay mennesker I er perfekte som I er, men hvis I ser parforhold forskellige er det jo også okay.

Så må I to sammen finde ud af hvor jeres tolerance går i forhold til fremtiden. Vil han være sammen med en han ikke kan tilfredsstile til sine dages ende? Og vil du leve sådan for altid?

Så ja, få en snak om hvad I har, udover sex, som gør at I to bare er meant to be, og skal holde til døden skiller, og om du ville kunne blive tilfredsstillet via en fast elsker eller generelt åbent seksuelt forhold for jer begge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.