Hej Ladies ❤
Er gravid i uge 29 og kan egentligt gå på barsel om tre uger fra mit arbejde som folkeskolelærer. Et fysisk krævende job i indskolingen som faglærer i 1.-3. Klasse og klasselærer i en 3. Klasse. Min 3. klasse har jeg overtaget efter vinter (her ved min chef godt at jeg er gravid) efter at deres lærer må sygemeldes grundet bækkenløsning og plukveer. Det var en rigtig svær periode for ungerne, og det var tydeligt at klassen var ved at falde fra hinanden. Jeg overtog dem, fik struktur på, og nu stortrives de.
Midlertidigt er jeg bare voldsomt ramt af bækkenløsning og nogle dage har jeg det som om at jeg skal kaste op fordi det gør så ondt. Men jeg er så pokkers splittet. Jeg ved min krop har brug for at blive passet på, og jeg tænker at en sygemelding vil være rigtig for mig. Men de pokkers skønne og dejlige unger kan jeg bare ikke svigte. Der er de mest sårbare børn, som ikke kan tåle flere skift.
Jøsses hvor er jeg splittet. Hvad havde i gjort - holdt de tre uger ud(det er jo "kun" tre uger) eller sygemeldt jer?
Anmeld
Citér