5+5 og blødt 4 dage i denne uge...(billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
8 svar
6 synes godt om
20. maj 2017

StinePingvin

Jeg synes godt nok, det her er noget af en rutchebanetur...!

Jeg har haft lægevagten i røret et par gange i løbet af ugen - og de siger, jeg kun skal reagere, hvis jeg får smerter eller bløder ligeså meget som en menstruation. Det kan man ikke ligefrem sige, det her er, vel? Jeg har normalt meget kraftige menstruationer!

Jeg har en blødning i livmoderen, og derfor er jeg blevet bedt om at holde mig i ro. Jeg lå ned 75% af dagen i går og 90% af dagen i dag... men lige meget hjælper det.

Jeg er efterhånden alvorligt bange for, at mine blødninger skyldes en truende abort og ikke blødningen i livmoderen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

altogintet

StinePingvin skriver:

Jeg synes godt nok, det her er noget af en rutchebanetur...!

Jeg har haft lægevagten i røret et par gange i løbet af ugen - og de siger, jeg kun skal reagere, hvis jeg får smerter eller bløder ligeså meget som en menstruation. Det kan man ikke ligefrem sige, det her er, vel? Jeg har normalt meget kraftige menstruationer!

Jeg har en blødning i livmoderen, og derfor er jeg blevet bedt om at holde mig i ro. Jeg lå ned 75% af dagen i går og 90% af dagen i dag... men lige meget hjælper det.

Jeg er efterhånden alvorligt bange for, at mine blødninger skyldes en truende abort og ikke blødningen i livmoderen 

Kære du, sikke nogle lange dage det må være for tiden. Jeg vil starte med at berolige dig og sige, at det er helt normalt at bløde de første par uger af graviditeten. Når det så er sagt, så lyder det til at du er blevet undersøgt, og at der holdes ekstra øje med dig. 

Hvad en "normal blødning" er er relativt, men du skriver at du normalt har kraftige blødninger, og det vil jeg bestemt ikke kaldet dette. Over hvor lang tid har du haft det samme bind på? For hvis det er hvad der er blødt på en hel dag, så tror jeg ikke du behøver være urolig. Er det tværtimod i løbet af den sidste halve time, så synes jeg det ser ud af meget. 

Jeg håber det bedste, og at den lille spire holder godt fast 

Anmeld Citér

20. maj 2017

StinePingvin

Tusind tak, altogintet. Ja, det er nogle ulideligt lange dage! 

Den mængde kom på et par timer i går aftes - så stoppede det, og jeg har været blødningsfri i næsten 24 timer!

Men nu kom det tilbage igen  Denne gang dog kun 1 plet i bindet og resten når jeg tørrer mig.

Min gynækolog har godt fat i mig og næste scanning er aftalt på onsdag. Men jeg ringer til hende mandag morgen og spørger, hvordan jeg skal forholde mig.

Jeg er snart på grænsen til at blive bims! 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Når du har et hæmatom i livmoderen,vil du altså bløde on and off,og du kan også styrtbløde som en voldsom mens.

Der er ikke noget man kan gøre ved det,andet end at slappe af.

Anmeld Citér

21. maj 2017

BigHope13

Nu var mit forløb måske lidt anderledes da jeg i uge 17 måtte til lægevagten med massiv blødning.. De mistænkte forskellige ting men det viste dig at være en blodansamling på den anden side af livmoderen og da det værste lige havde lagt sig efter et par dage havde jeg pletblødninger og blødninger som på dit billede, og det havde jeg i 4-5 uger hver eneste dag. Det var pisse hårdt for psyken men det var heldigvis ganske harmløst. .. Nu har jeg en meget aktiv lillebror i mavsen med 20 dage til termin, håber dine blødninger fortager sig og du kan få lidt mere ro på... Det må være frygteligt når det endda er så tidligt i graviditeten og man ikke rigtig ved om man er købt eller solgt 

Anmeld Citér

21. maj 2017

altogintet

StinePingvin skriver:

Tusind tak, altogintet. Ja, det er nogle ulideligt lange dage! 

Den mængde kom på et par timer i går aftes - så stoppede det, og jeg har været blødningsfri i næsten 24 timer!

Men nu kom det tilbage igen  Denne gang dog kun 1 plet i bindet og resten når jeg tørrer mig.

Min gynækolog har godt fat i mig og næste scanning er aftalt på onsdag. Men jeg ringer til hende mandag morgen og spørger, hvordan jeg skal forholde mig.

Jeg er snart på grænsen til at blive bims! 

Kan godt forstå du snart bliver bims. Er der ik noget at sige til. Har du blødt siden i går? God ide at ringe i morgen, om ikke andet så for at være på den sikre side

Anmeld Citér

22. maj 2017

StinePingvin

Godt nyt!!! Hold nu fast, hvor er jeg lettet!

Fostersækken er vokset til 10 mm, og nu er der kommet blommesæk derinde  blødningen i livmoderen er på retur og ses stort set ikke 

Maskinen siger, jeg kun er 5+1 henne. Det betyder, de små svømmere har været 6 dage om at nå til guldægget efter seneste sex i perioden!? Godt de nåede frem trods den lange rejse 

Jubiiiii, jeg er glad 

Anmeld Citér

22. maj 2017

altogintet

StinePingvin skriver:

Godt nyt!!! Hold nu fast, hvor er jeg lettet!

Fostersækken er vokset til 10 mm, og nu er der kommet blommesæk derinde  blødningen i livmoderen er på retur og ses stort set ikke 

Maskinen siger, jeg kun er 5+1 henne. Det betyder, de små svømmere har været 6 dage om at nå til guldægget efter seneste sex i perioden!? Godt de nåede frem trods den lange rejse 

Jubiiiii, jeg er glad 

Hvir dejligt at høre ☺️ Tillykke med, at det hele ser ud som det skal. Nu krydser vi bare alt for den bliver siddende ☺️

Anmeld Citér

23. maj 2017

StinePingvin

altogintet skriver:

Hvir dejligt at høre ☺️ Tillykke med, at det hele ser ud som det skal. Nu krydser vi bare alt for den bliver siddende ☺️

Tusind tak. Bløder dog igen. 

Det er ikke jordens mest interessante graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.