StinePingvin skriver:
Jeg synes godt nok, det her er noget af en rutchebanetur...!
Jeg har haft lægevagten i røret et par gange i løbet af ugen - og de siger, jeg kun skal reagere, hvis jeg får smerter eller bløder ligeså meget som en menstruation. Det kan man ikke ligefrem sige, det her er, vel? Jeg har normalt meget kraftige menstruationer!
Jeg har en blødning i livmoderen, og derfor er jeg blevet bedt om at holde mig i ro. Jeg lå ned 75% af dagen i går og 90% af dagen i dag... men lige meget hjælper det.
Jeg er efterhånden alvorligt bange for, at mine blødninger skyldes en truende abort og ikke blødningen i livmoderen 
Kære du, sikke nogle lange dage det må være for tiden. Jeg vil starte med at berolige dig og sige, at det er helt normalt at bløde de første par uger af graviditeten. Når det så er sagt, så lyder det til at du er blevet undersøgt, og at der holdes ekstra øje med dig.
Hvad en "normal blødning" er er relativt, men du skriver at du normalt har kraftige blødninger, og det vil jeg bestemt ikke kaldet dette. Over hvor lang tid har du haft det samme bind på? For hvis det er hvad der er blødt på en hel dag, så tror jeg ikke du behøver være urolig. Er det tværtimod i løbet af den sidste halve time, så synes jeg det ser ud af meget.
Jeg håber det bedste, og at den lille spire holder godt fast 
Anmeld
Citér