positiv på ÆL test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2017

Mbonde

Sommerbaby15 skriver:

Her er negativ g test og positiv ÆL test

Jeg vil da sige den æg test er positiv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

Enlig

Mbonde skriver:

Den er negativ. Teststregen skal være lige så tydlig eller endnu mere tydlig end kontrolstregen og det er den ikke og gerne helt vildt rød .

Anmeld Citér

20. maj 2017

Sommerbaby15

Enlig skriver:

Den er negativ. Teststregen skal være lige så tydlig eller endnu mere tydlig end kontrolstregen og det er den ikke og gerne helt vildt rød .

ÆL er positiv.. min læge var ikke i tvivl og det er jeg heller ik

Anmeld Citér

20. maj 2017

Sommerbaby15

Mbonde skriver:

Mbonde, ja ÆL er positiv.. og undre mig 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Sommerbaby15

Lilleguldklump ja ved godt g test på sidste billede er negativ, men ÆL testen er nu positiv. Den er jo meget mere tydelig end control stregen 

Anmeld Citér

20. maj 2017

altogintet

Jeg ved ikke helt, hvor meget man skal regne med de ægløsningstest, når det jo er graviditet man tester for. Jeg kan ikke se nogen ekstra streg i din graviditetstest, men hvis du er over tid, så vent et par dage, eller måske bare til i morgen tidlig, og så prøv igen. Du kan også prøve med et andet mærke graviditets-test, nogle er bedre end andre, og måske har den du har brugt været i stykker. 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Lulu32

Lilleguldklump skriver:

Det er både negativ æl og negativ g test :-) 

Synes du ikke at stregen til højre er tydeligere /kraftigere end stregen til venstre? (Ægløsningstesten)

Anmeld Citér

21. maj 2017

Mbonde

Enlig skriver:

Den er da klart  tydeligere end kontrolstregen 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Sommerbaby15

Det er osse lige meget om den er eller Aj. Det er jo en ÆL test og et eller andet sted kan jeg ikke bruge svaret til noget som den gir. Men undre mig stadigvæk over den er positiv. 

Mens er endnu ikke kommet, og har besluttet ikke at teste før i morgen tidligt  

er saftsuseme spændt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.