Den er der vidst :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. maj 2017

Lulu32

Efter et vindæg sidste sommer er det nu endelig lykkedes at lave en positiv test igen 

Den er allerede mere tydelig end den nogensinde blev sidste sommer. 

Jeg/vi er selvfølgelig rigtig glade, men jeg er samtidig rigtig bange for at vi skal igennem samme omgang som sidste år. Scanning hver uge, blodprøver 2 gange om ugen, i flere uger. Og meget kraftige blødninger i en måneds tid eller halvanden. 

Åh, hvis bare man kunne springe frem til førsyd scanning  

jeg har skrevet til min læge og bedt om at få målt hcg to gange. Håber positive svar på dem kan give lidt tryghed. 

Hvordan har I andre i lignende situationer tacklet usikkerheden/ventetiden? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

Mille123

Lulu32 skriver:

Efter et vindæg sidste sommer er det nu endelig lykkedes at lave en positiv test igen 

Den er allerede mere tydelig end den nogensinde blev sidste sommer. 

Jeg/vi er selvfølgelig rigtig glade, men jeg er samtidig rigtig bange for at vi skal igennem samme omgang som sidste år. Scanning hver uge, blodprøver 2 gange om ugen, i flere uger. Og meget kraftige blødninger i en måneds tid eller halvanden. 

Åh, hvis bare man kunne springe frem til førsyd scanning  

jeg har skrevet til min læge og bedt om at få målt hcg to gange. Håber positive svar på dem kan give lidt tryghed. 

Hvordan har I andre i lignende situationer tacklet usikkerheden/ventetiden? 

Sådan så min test ud 4+0 med tvillinger og de sparker i mavsen nu

Anmeld Citér

20. maj 2017

Lulu32

Mille123 skriver:

Sådan så min test ud 4+0 med tvillinger og de sparker i mavsen nu

Min cyklus varierer lidt i længde. Umiddelbart er jeg enten 3+4 eller 3+6 nu. Jeg hælder mest til 3+4 udfra at jeg havde en positiv ægløsningstest 7/5. 

Den test jeg tog i går morges var lige så tydelig. Det er lidt vildt, synes jeg. Jeg ville ellers ikke teste før tid, men morgenkvalme gjorde mig for nysgerrig. Håber dælme den bliver siddende. 

Tillykke med tvillingerne i mavsen 

Anmeld Citér

20. maj 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg oplevede et vindæg sommeren 2012. Blev heldigvis gravid to måneder efter. Jeg fik en teyghedsscannong i uge 6 og 7. For at se hjerteblink ��de var megwt forstående på sygehuset og jeg fik det nærmest som jeg ville hele det første semester ��❤️

Anmeld Citér

20. maj 2017

Babydreams

Jeg havde et vindæg i februar 2016, i juni 2016 stod jeg igen med en positiv test, og fødte en velskabt datter i februar 2017 

i min nye graviditet fik jeg taget blodprøver som jeg ønskede det, også betalte jeg mig til en skanning, så hjerteblink allerede første gang i uge 5+4 meget tidligt, men dejligt at se at der denne gang var noget, der var selvfølgelig ingen garanti for at baby blev der når det var så tidligt, men vidste trodsalt så at det ikke var endnu et vindæg 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Mille123

Lulu32 skriver:

Min cyklus varierer lidt i længde. Umiddelbart er jeg enten 3+4 eller 3+6 nu. Jeg hælder mest til 3+4 udfra at jeg havde en positiv ægløsningstest 7/5. 

Den test jeg tog i går morges var lige så tydelig. Det er lidt vildt, synes jeg. Jeg ville ellers ikke teste før tid, men morgenkvalme gjorde mig for nysgerrig. Håber dælme den bliver siddende. 

Tillykke med tvillingerne i mavsen 

Så er det virkelig en flot streg du har fået, mon ikke den er kommet for at blive  - og mange tak

Anmeld Citér

20. maj 2017

Lulu32

CKJ skriver:

Jeg oplevede et vindæg sommeren 2012. Blev heldigvis gravid to måneder efter. Jeg fik en teyghedsscannong i uge 6 og 7. For at se hjerteblink ��de var megwt forstående på sygehuset og jeg fik det nærmest som jeg ville hele det første semester ��❤️

Hvor lyder det godt 

Håber også på en scanning, ellers må vi købe en selv. 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Lulu32

Babydreams skriver:

Jeg havde et vindæg i februar 2016, i juni 2016 stod jeg igen med en positiv test, og fødte en velskabt datter i februar 2017 

i min nye graviditet fik jeg taget blodprøver som jeg ønskede det, også betalte jeg mig til en skanning, så hjerteblink allerede første gang i uge 5+4 meget tidligt, men dejligt at se at der denne gang var noget, der var selvfølgelig ingen garanti for at baby blev der når det var så tidligt, men vidste trodsalt så at det ikke var endnu et vindæg 

Nej, der giver jo selvfølgelig ingen garanti, men det giver alligevel lidt tryghed. 

Dejligt at de lyttede til dine ønsker om blodprøver.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.