Jeg kan se en streg, kæresten kan ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2017

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger er der kun 50 % af os der tænker yes!!

Han siger han først tror på det når den er næsten ligeså klar som kontrolstregen. 

Den er godt nok heller ikke særlig tydelig men nu har jeg i de 3 år vi har prøvet kyn brugt det mærke, og der enten været helt blankt i test området, eller lidt tydelig hvor det desværre er endt i bio eller sa.

Den her gang har jeg tester efter menstruation (blødte men kun ultra lidt frisk ÷ klumber) og tænker jeg evt bare er langsom til at danne hcg. 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med opslaget. Af med frustration måske? Eller evt. Høre om andre der har oplevet lign? Er 100 på jeg tabte i sidste månede omkring uge 6 og der var den lige så tydelig/utydelig som nu (der havde jeg bare ikke blødt andet end implationsblødning). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

Jullesnulle

Du har ikke lagt billede op

Anmeld Citér

20. maj 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Du har ikke lagt billede op

Jeg har ikke noget, og min test er for gammel nu. Selv om den ikke rigtig har ændret sig. Eller jo, den er lidt mere tør at se på nu 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Thea14

En streg er en streg og i det øjeblik der bare er en utydelig streg med farve i, så har du hcg i urinen, og det kommer altså kun hvis man er gravid.

I min første graviditet fik jeg aldrig en rigtig tydelig streg, men har en meget skriv 4 årig pige som bevis for at jeg trods alt var gravid.

Her anden gang var testene også meget utydelige i starten, og er nu lidt over halvvejs.

Så mam behøver ikke vente på at testen er lige så tydelig som kontrolstregen. Er der to streger er du gravid, uanset hvor tydelig den sidste er.

Anmeld Citér

20. maj 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

En streg er en streg og i det øjeblik der bare er en utydelig streg med farve i, så har du hcg i urinen, og det kommer altså kun hvis man er gravid.

I min første graviditet fik jeg aldrig en rigtig tydelig streg, men har en meget skriv 4 årig pige som bevis for at jeg trods alt var gravid.

Her anden gang var testene også meget utydelige i starten, og er nu lidt over halvvejs.

Så mam behøver ikke vente på at testen er lige så tydelig som kontrolstregen. Er der to streger er du gravid, uanset hvor tydelig den sidste er.

Ej hvor dejligt at høre. Og man må sige du helt klart har et godt argument i din lille pige  

Uhh jeg håber den så engang i næste er lidt mere tydelig så jeg kan tage kontakt til min læge 

Tusind tak for sit svar 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Bananaalice

Vil også sige, tag ham med til lægen og aflevere en urinprøve der Så kan han jo selv være med til at høre svaret hvis det er positivt.

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Vil også sige, tag ham med til lægen og aflevere en urinprøve der Så kan han jo selv være med til at høre svaret hvis det er positivt.

Ja jeg tror også det bliver enden på det. 

Jeg tog en test igen her idag dig om aftenen med 4 timer siden sidste tissetur. Og jeg kan stadigvæk se stregen.

Jeg håber den udvikler sig til engang i næste uge. Så er der vidst ikke nogen tvivl. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.