Er den der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg ryster helt!!! 

Er den der?? 

Stregen kom med det samme.. vær sød og sig at det ikke er en skyggestreg! Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men kun 3+noget ..  har en lidt uregelmæssig cyklus og ved ikke hvornår mens skulle komme (indenfor 2-7 dage)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2017

Josephinesmor

Anonym skriver:

Jeg ryster helt!!! 

Er den der?? 

Stregen kom med det samme.. vær sød og sig at det ikke er en skyggestreg! Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men kun 3+noget ..  har en lidt uregelmæssig cyklus og ved ikke hvornår mens skulle komme (indenfor 2-7 dage)

Tillykke den er positiv

Anmeld Citér

18. maj 2017

Anonym trådstarter

Josephinesmor skriver:

Tillykke den er positiv

Iiiiiih jeg kan næsten ikke tro det!!! 

Nu håber jeg bare den bliver der! 

Anmeld Citér

18. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg ryster helt!!! 

Er den der?? 

Jeg vil også sige den er der. Men vil samtidig sige du skal teste igen på udebleven mens dag

Anmeld Citér

18. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg vil også sige den er der. Men vil samtidig sige du skal teste igen på udebleven mens dag

Ved desværre ikke hvornår mens skal udeblive, men du har jo helt ret 

Jeg ser på søndag om testen er mere positiv der. Jeg skal giftes lørdag og skulle ud fra de sidste to cykli (men ikke de tre før dem) have haft mens der (og det er meget godt hvis jeg slipper for det når jeg skal have stort skrid på!). Men ifølge ægløsningstest var der ikke nogen ægløsning to uger før (ihvertfald om morgenen). Jeg tror den lå et par dage efter jeg løb tør for tests. Så tænker jeg er meller 3+3 og 3+5. Håber den bliver der!!

Anmeld Citér

18. maj 2017

Anonym

Tillykke 

Anmeld Citér

3. juni 2017

tivolistang

Anonym skriver:

Jeg ryster helt!!! 

Er den der?? 

Hej, har du fået testet igen? 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Anonym trådstarter

Mull skriver:

Hej, har du fået testet igen? 

Jeps, et par gange  den er helt sikker! Er cirka 6 uger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.