Negativ test i 3+5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.044 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2017

Iogm

hej søde kvinder!

jeg håber der er nogle herinde som kan bringe lidt mere lys på min situation!

jeg har følgende symptomer:

- ømme bryster, primært på ydersiden. Kan kun holde ud at have 1 bh på som holder brysterne fast. Bare de bevæger sig er jeg ved at tude!

- murren i maven i 3 dage nu.

- massere af hvid udflåd(ligesom op til æl)

- har en enkelt gang stået i en situation hvor jeg pludselig fik en voldsom kvalme i 4-5 minutter hvorefter det stoppede.

- jeg er de sidste 2 dage begyndt at rende på tisseturer hele tiden(har talt! 5 gange mellem kl.07 og kl.11.30 - hvilket er meget unormalt for mig) + har været oppe for første gang i 3 år og tisset om natten!

- jeg er forstoppet. Jeg går normalt på toilet-toilet hver morgen - men ikke længere. Hvis jeg er heldig så kan jeg om aftenen inden sengetid..

- og nu har jeg mindsandten fået en bus i ansigtet og på ryggen! Det har jeg ALDRIG!

hvis jeg er gravid, så ville jeg nu være i 3+5. Jeg har taget en test imorges(dem der kan teste op til 4 dage tidligere end mens) og den var bragende negativ!

forventet menstruation er om 3 dage(og den er MEGET regelmæssig). Samtidig så har jeg aldrig tegn på menstruation før den lige pludselig kommer, så de her symptomer kan jeg ikke forbinde med mens.

mon der er nogle af jer, som har testet negativ omkring 3+5 og så positiv senere???

Mange hilsner - end nervøs og forhåbningsfuld Ida!!!??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

Musen85

Jeg testede meget meget svagt positiv da jeg var 3+6, og skulle have målt hcg dagen efter (vi har fået ivf behandling for at blive gravid) kunne intet se da jeg var 3+5 eller mærke på kroppen for den sags skyld  

Anmeld Citér

18. maj 2017

AnoMom

Iogm skriver:

hej søde kvinder!

jeg håber der er nogle herinde som kan bringe lidt mere lys på min situation!

jeg har følgende symptomer:

- ømme bryster, primært på ydersiden. Kan kun holde ud at have 1 bh på som holder brysterne fast. Bare de bevæger sig er jeg ved at tude!

- murren i maven i 3 dage nu.

- massere af hvid udflåd(ligesom op til æl)

- har en enkelt gang stået i en situation hvor jeg pludselig fik en voldsom kvalme i 4-5 minutter hvorefter det stoppede.

- jeg er de sidste 2 dage begyndt at rende på tisseturer hele tiden(har talt! 5 gange mellem kl.07 og kl.11.30 - hvilket er meget unormalt for mig) + har været oppe for første gang i 3 år og tisset om natten!

- jeg er forstoppet. Jeg går normalt på toilet-toilet hver morgen - men ikke længere. Hvis jeg er heldig så kan jeg om aftenen inden sengetid..

- og nu har jeg mindsandten fået en bus i ansigtet og på ryggen! Det har jeg ALDRIG!

hvis jeg er gravid, så ville jeg nu være i 3+5. Jeg har taget en test imorges(dem der kan teste op til 4 dage tidligere end mens) og den var bragende negativ!

forventet menstruation er om 3 dage(og den er MEGET regelmæssig). Samtidig så har jeg aldrig tegn på menstruation før den lige pludselig kommer, så de her symptomer kan jeg ikke forbinde med mens.

mon der er nogle af jer, som har testet negativ omkring 3+5 og så positiv senere???

Mange hilsner - end nervøs og forhåbningsfuld Ida!!!??

Jeg testede bragende negativ 5+1 og svagt positiv 5+3. Har en regelmæssig cyklus men dannede ikke hurtig hcg

Anmeld Citér

18. maj 2017

Bananaalice

Ikke for at være negativ, men virkelig, vent til forventet mens, og selv det er jo i fagsprog tidligt. 
Jeg har selv lige haft en bio hvor jeg også havde alle dine nævnte symptomer, implantationsblødning og hele molevitten. Der var også positiv test på dagen for udeblevet mens, men har lige via blodprøve fået bekræftet den er smuttet igen.. Det gør gudsjammerligt ondt, og jeg har til næste gang lært for det første, vent på mens, for det næste, vent gerne et par dage mere. Det er virkelig "hvad du ikke ved har du ikke ondt af". Dette er bare min besked til dig, jeg er ked af hvis du eller andre ikke er enige, men prøv at tage den med ro. Mange symptomer er jo også hormonelle og kan minde om menstruationssymptomer.

Anmeld Citér

18. maj 2017

Anonym

Her er min test fra 3+6. Jeg kunne selv ane et eller andet, men min kæreste kunne slet ikke. Jeg er gravid 6+3 i dag, så den var god nok havde jeg testet dagen inden havde den været helt blank. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2017

Baby2017

Jeg havde også købt sådan en til at teste tidligt og testede 3+4 eller 3+5 kan ikke lige hiske det. De var bragende negative. Testede så 3+6 med en helt alm. Sticks og den var meget svag positiv og jeg har i dag den dejligste datter

Men ingen kan fortælle dig om du er gravid, vi er alle forskellige og udvikler hcg forskelligt, nogen tester først positiv efter uge 5 mens andre kan teste positiv allerede 3+1. Det er kun tiden der kan fortælle om du er gravid. Ved det er svært men du bliver nødt til at vente en dag eller to og så prøve igen

Anmeld Citér

18. maj 2017

Iogm

Baby2017 skriver:

Jeg havde også købt sådan en til at teste tidligt og testede 3+4 eller 3+5 kan ikke lige hiske det. De var bragende negative. Testede så 3+6 med en helt alm. Sticks og den var meget svag positiv og jeg har i dag den dejligste datter

Men ingen kan fortælle dig om du er gravid, vi er alle forskellige og udvikler hcg forskelligt, nogen tester først positiv efter uge 5 mens andre kan teste positiv allerede 3+1. Det er kun tiden der kan fortælle om du er gravid. Ved det er svært men du bliver nødt til at vente en dag eller to og så prøve igen

Okay - det var et dejligt svar at læse! Så er håbet ikke ude endnu. Jeg venter - selvom det er svært! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.