Træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej derude

Jeg er ret nygravid med 3. barn. Jeg er efter egen beregning 6+5 i dag, jeg skal til scanning på fredag for at se om der er liv derinde. 

Men jeg er så ulidelig træt. Jeg kan næsten ikke hænge sammen. Jeg husker ikke at være SÅ træt da jeg ventede mine 2 andre. Jeg kan næsten ikke overskue at gå på arbejde. Har en job hvor jeg går og står hele dagen, hvilket aldrig har været en problem, men det er som om min krop slet ikke orker det mere. Jeg arbejder 37 timer. 

Gode råd til hvad jeg kan gøre ved trætheden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

JVF

Anonym skriver:

Hej derude

Jeg er ret nygravid med 3. barn. Jeg er efter egen beregning 6+5 i dag, jeg skal til scanning på fredag for at se om der er liv derinde. 

Men jeg er så ulidelig træt. Jeg kan næsten ikke hænge sammen. Jeg husker ikke at være SÅ træt da jeg ventede mine 2 andre. Jeg kan næsten ikke overskue at gå på arbejde. Har en job hvor jeg går og står hele dagen, hvilket aldrig har været en problem, men det er som om min krop slet ikke orker det mere. Jeg arbejder 37 timer. 

Gode råd til hvad jeg kan gøre ved trætheden? 

Tillykke! �� 

Jeg er i 17. uge med mit 2. barn og den ekstreme træthed er først for alvor vendt for mig efter samtale med jordemoder, hvor hun opfordrede mig til at tage ekstra d-vitamin udover den alm. vitaminpille.  

Det har ihvertfald været 'miraklet' herhjemme for mig ��

Det kunne måske være en ide at få taget en blodprøve hos lægen, hvor de kan måle dine vitamin-niveauer og se om du skulle mangle noget. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym trådstarter

Tak! 

Ja jeg har også tænkt på blodprøve hos lægen i forhold til mangel på fx jern. D-vitamin er jeg ikke i underskud af, da jeg altid har taget ekstra tilskud pga. mørkere glød. 

Men har trukket den med lægen, pga. scanning på fredag. 

Jeg sover omkring kl. 21 og står op kl. 5.30. Og jeg er fuldstændig færdig når jeg vågner. Mine weekender er nærmest ødelagt fordi jeg er endnu mere træt efter en arbejdsuge samt børn og fritidsaktiviteter. Men håber det vender når jeg kommer længere hen. Føler mig ikke nærværende nok overfor mine to andre børn fordi jeg er så træt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.