Ny følelse - murren og "uro"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2017

Magnetkran

HVIS jeg er gravid er jeg 3+5...

Jeg droppede p-pillerne i december og siden har vi forsøgt at lave en bebs. Efter p-pille stop har jeg haft nogle halvlange (30-40 dage) temmelig ureglmæssige cykluser. De sidste par cykluser har dog været regelmæssige og på 28 dage.

Jeg havde ægløsning omkring d. 17. maj, hvor vi selvfølgelig var sammen sad, så jeg skal i følge kalenderen (helst ikke) have min mens om et par dage. Cirka en lille uge efter ÆL begyndte jeg at mærke nogle underlige mens-agtige "smerter", som varede en 3 dages tid. Murren, niv og jag og en følelse af uro i underlivet - men ikke skyggen af mens. Herefter er det stilnet noget af.

Derudover har jeg haft et par dage, hvor jeg har følt mig ualmindelig træt (selvom jeg har haft fri og og fået rigelig søvn) og i forgårs voldsom migræneagtig hovedpine. Mine bryster er en smule ømme og hævede, men ved ikke...det bliver de ofte også under ÆL og op til mens, så....

Jeg har ALDRIG før mærket noget til mit underliv efter ÆL og over en uge før forventet mens Jeg ved ikke om jeg skal lægge noget særligt i det - eller om det er min krop der "driller" mig (fordi jeg ønsker det så brændende)

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg vil spørge om, jeg kunne bare godt tænke mig, hvis nogen ville dele ud af deres erfaringer omkring tidlige graviditetssymptomer. Gerne om den murreren i underlivet fortog sig op til testdag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.