påske i england

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2017

annemortil2

jeg tilbragte påsken i england og oplevede der mens jeg var ude og handle en dag men jeg handler ser hvad tolker som  en mor og hendes 4 årige datter høre ikke efter hvad moren siger og pludselig giver moren hende 4 hårde klask i enden og pigen græder mens de forlader butikken 

i england er loven på det her område jo en anden end i danmark så vidt jeg ved var det hun gjorde ikke ulovligt så jeg synes det var svært at gøre noget ved det 

mit spørgsmål her er hvordan ville i reagere på det hvis i var på ferie eller bare here hjemme så dette ske 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Nu bor jeg i England og vil bare berolige dig med at det ikke er noget man oplever ofte. Faktisk har jeg aldrig set det. Generelt er mit indtryk at forældre opdrager på nogenlunde samme måde som i dk, selvom det ikke er ulovligt at slå børn så tror jeg ikke det er noget der finder sted mere end det desværre gør i dk. 

Anmeld Citér

16. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har boet i England og har heldigvis aldrig oplevet det.

Tror ik det er mere udbredt derover, end her hjemme.

Sidste sommer, sad vi på en restaurant, hvor der sad en tysk familie, med en pige på 3-4 år. Hun fjollede lidt, hvorefter faren stak hende en lussing. Jeg udbrød dybt foraget og meget højt "Ej se han slog sin datter" og total nedstirrede ham, under resten af måltidet. Der var flere der kiggede ondt på ham, og han blev tydeligvis påvirket af det.

Jeg kender ik lovgivningen i Tyskland, men han fattede i hvert fald tydeligt, at sådan gør man ik i dk!! Vh Stine 

Anmeld Citér

16. maj 2017

Simonha1990

Jeg kan kun bekræfte de to ovenstående kommentarer. Jeg har været masser gange i England, og har noget familie derovre. Jeg har aldrig anset sådan noget som "normal" opførelse, og det er også meget sjældent man ser det i England. Stakkels barn !

Hilsen Simon

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.