Er det bare mig eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2017

Enlig

Godmorgen .

er det bare mig eller bliver min streg nr to bare sværer og sværer? . I følge appen clue, er min ægløsning Torsdag, men synes mine teste bliver sværer og sværer. Hvad siger i? De to øverste er fra igår og så idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2017

MiniMe2005

Jeg synes da, de bliver kraftigere?

Men uanset, er det også ligegyldigt, når det er ægløsningstests. La gr de fleste kvinder vil altid kunne lave en streg på en ægløsningstest, det eneste, der gælder, er en positiv test (altså hvor teststregen er mindst ligeså tydelig som kontrolstregen). At stregerne svinger lidt i styrke op til ægløsning har ingen betydning.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Mel92

Enig med ovenstående. 

Da jeg tog ægløsningsteste, viste de den ene måned en streg hver dag, men da jeg prøvede næste måned med et andet mærke, var der næsten ingen. Og lige pludselig var der ægløsning, så det har ingen betydning 

Men jeg synes da også bortset fra det, at de bmiver tydligere 

Anmeld Citér

16. maj 2017

Enlig

Mel92 skriver:

Enig med ovenstående. 

Da jeg tog ægløsningsteste, viste de den ene måned en streg hver dag, men da jeg prøvede næste måned med et andet mærke, var der næsten ingen. Og lige pludselig var der ægløsning, så det har ingen betydning 

Men jeg synes da også bortset fra det, at de bmiver tydligere 

Ved godt at der som regel er to streger måneden ud. Men mit spørgsmål var mere om min streg nr to, ikke bliver tydeligere. Eller også må jeg skaffe mig nogle briller .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.