Implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej baby brugere! 

Jeg har skrevet et indlæg for et par dage siden, men fik ikke noget svar, så nu prøver jeg igen. 

Jeg oplevede i lørdags, 7 dage før forventet mens, en lille pletblødning når jeg tørrede mig. Det var nærmest beige. Jeg oplevede intet søndag og først sent i går aftes oplevede jeg det så igen. Det kom også lige en enkelt gang da jeg tørrede mig efter toiletbesøg her tidligt til morgen men har ikke været der siden.

Først tænkte jeg at det kunne være Implantationsblødning, men nu er jeg ikke så sikker. Jeg har ikke fået mens så tidligt før så det ville være tidligt på vej hvis det er det. 

Men hvordan oplevede i Implantationsblødningen? Var det også én dag, flere dage? Hvor meget blødte i? 

Mvh en forvirret og håbefuld person 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2017

Frk.S

Det er jo meget forskelligt fra person til person - og det er bestemt ikke alle der får implantationsblødning. Jeg har 3 børn og har ikke blødt så meget som en dråbe i nogle af mine 3 graviditeter. 

Så om det er implantationsblødning er umuligt at sige eller gætte på ud fra andres oplevelser.

Krydser fingre for at det er dét hos dig. 

Anmeld Citér

16. maj 2017

CC79

Det kunne det jo godt være. Jeg oplevede en implantationsblødning i min tredie graviditet. En blodplet på størrelse med en 5-krone 6 dage før forventet mens. Så det kunne da godt være du har haft det. Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er jo meget forskelligt fra person til person - og det er bestemt ikke alle der får implantationsblødning. Jeg har 3 børn og har ikke blødt så meget som en dråbe i nogle af mine 3 graviditeter. 

Så om det er implantationsblødning er umuligt at sige eller gætte på ud fra andres oplevelser.

Krydser fingre for at det er dét hos dig. 

Jeg fik det heller ikke i min første graviditet, så nu undrer jeg mig jo lidt. Og håber det er det 

Anmeld Citér

16. maj 2017

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Det kunne det jo godt være. Jeg oplevede en implantationsblødning i min tredie graviditet. En blodplet på størrelse med en 5-krone 6 dage før forventet mens. Så det kunne da godt være du har haft det. Håber det bedste for dig.

Tak for svar - jeg håber  tager en test om er par dage og ser om der er noget at se  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.