Billede - 5+0 og tyndt rødbrunt udflåd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
StinePingvin skriver:

Tak  Jeg giver opdatering i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

Frk.S

Måske er jeg bare blind, men jeg synes virkelig ikke det på billedet ligner blod - synes ikke det er rødbrunt. Synes mest af alt det bare ligner udflåd. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

StinePingvin

Frk.S skriver:

Måske er jeg bare blind, men jeg synes virkelig ikke det på billedet ligner blod - synes ikke det er rødbrunt. Synes mest af alt det bare ligner udflåd. 

Jeg havde det desværre igen her til aften. Her kan man bedre se det...det er sådan noget brunt/rødligt?? 

https://www.baby.dk/debat/284817pi1/graviditet/hvor-meget-er-en-pletbloedning.aspx

Anmeld Citér

17. maj 2017

Aprilbaby2015

Jeg blødte ret kraftigt i uge 7 mener jeg nok, og var sikker på at det gik den forkerte vej, men det vise sig, at min læge nogle få dage havde fået revet mig under gyn. Tjek og baby havde det helt fint. Idag har jeg en 2 årig. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Frk.S

StinePingvin skriver:

Jeg havde det desværre igen her til aften. Her kan man bedre se det...det er sådan noget brunt/rødligt?? 

https://www.baby.dk/debat/284817pi1/graviditet/hvor-meget-er-en-pletbloedning.aspx

Ja ok, der kan jeg godt se der er lidt rødt i.

Men når du nu spørger til mængden der, så vil jeg sige at jeg synes det ligner primært alm. udflåd med lidt blodtilblanding. Altså det er jo ikke en stor plet ren blod... hvis du forstår hvad jeg mener. 

Der er selvfølgelig ingen garanti for at det ikke går galt, men det behøver altså ikke nødvendigvis betyde at du er ved at abortere. Har du smerter?

for dig. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

komodo

Jeg blødte konstant de første 15 uger jeg var gravid med min mindste, og også meget mere end du gør der, og det blev til en sund og velskabt dreng der ikke var til at drive ud derinde fra...

så længe du ikke har smerter så ville jeg slå koldt vand i blodet og se tiden an  

Anmeld Citér

17. maj 2017

StinePingvin

Tak, piger!

Jeg har ingen smerter - men jeg har fra begyndelsen haft lidt murren/små-ømt og en strammende fornemmelse i underlivet!?

Anmeld Citér

18. maj 2017

StinePingvin

Jeg er SÅ glad! De fandt en fin lille blommesæk på 6,8 mm og måske antydningen af et foster. Hcg var steget til 8500. Det er langt mere, end hvad jeg havde turde håbe på.

MEN - der er en blødning i livmoderen, hvilket forklarer mine pletblødninger (på billedet oppe til højre for blommesækken). Gudskelov er blødningen ikke i den del af livmoderen, hvor graviditeten sidder - men der er øget fare for, at livmoderen reagerer ved at trække sig sammen og udstøder fosteret.

Så nu skal jeg holde mig i absolut ro og så er der scanning igen om en uge. Alt i alt langt bedre nyt, end vi havde forventet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2017

Carina:-)

Det var en god opdatering.

Hold dig godt i ro som de siger så har du ihvertfald gjort hvad du kunne 

Anmeld Citér

18. maj 2017

StinePingvin

Carina:-) skriver:

Det var en god opdatering.

Hold dig godt i ro som de siger så har du ihvertfald gjort hvad du kunne 

Tak - og ja, jeg holder mig i absolut ro 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.