Negativ test efter uge 12/16/18/20?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har 2 dejlige drenge og sagen er den at jeg over det sidste stykke tid har haft en følelse af at mærke liv nederst i maven. 

Følelsen bliver kraftigere og kraftigere til nu hvor jeg kan mærke det ude fra. 

Jeg har slået det hen som indbildning indtil jeg igår kunne mærke det udefra, fordi jeg har hormonspiral. 

Jeg tog selvfølgelig en test i går, som viste negativ. 

Jeg har så læst at nogen ikke kan teste positiv når de kommer lidt hen i graviditeten, og det vil jeg høre om der er nogen der har oplevet på egen krop? 

Hvornår kunne du ikke teste positiv længere? 

Det kan selvfølgelig også være mine mavemusker der er spredt og tarm bevægelser jeg mærker.. Meeen det er snart 3 år siden jeg fødte den mindste, så det skulle da være mærkeligt at det først kommer nu.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej

Jeg har 2 dejlige drenge og sagen er den at jeg over det sidste stykke tid har haft en følelse af at mærke liv nederst i maven. 

Følelsen bliver kraftigere og kraftigere til nu hvor jeg kan mærke det ude fra. 

Jeg har slået det hen som indbildning indtil jeg igår kunne mærke det udefra, fordi jeg har hormonspiral. 

Jeg tog selvfølgelig en test i går, som viste negativ. 

Jeg har så læst at nogen ikke kan teste positiv når de kommer lidt hen i graviditeten, og det vil jeg høre om der er nogen der har oplevet på egen krop? 

Hvornår kunne du ikke teste positiv længere? 

Det kan selvfølgelig også være mine mavemusker der er spredt og tarm bevægelser jeg mærker.. Meeen det er snart 3 år siden jeg fødte den mindste, så det skulle da være mærkeligt at det først kommer nu.. 

Har selv samme følelse ofte (min søn er 2 år snart og mine mavemuskler er samlet). 

Det er tarmene der bevæger sig hvis man kan sige det sådan. Og ofte kan det mærkes ude på maven også som små spark. 

Men er du nervøs for om du er gravid så gå til lægen og bliv tjekket. De kan give dig klart svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.