Mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

218 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2017

Anonym trådstarter

Hejsa. Jeg fødte for præcis 28 dage siden en datter 20+5, 12 dage senere begyndte jeg at få lidt æl/ mens murren, det havde jeg i 2 dage (nogle sagde det var efterveer, jeg tror det var æl) jeg stoppede med at bløde/pletbløde for ca 4-5 dage siden og nu på dag 28 har heg haft lidt murren igen og bløder mere nu. 

Kan jeg ikke regne med at det er min menstruation der kommer nu så? 

Det er i hvert fald skønt hvis det er, da heg har Pco og havde cyklus længde på alt mellem 35 og 40 dage FØR jeg blev gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Trist at det ik gik efter planen denne gang. Er ked af dit tab!

Altså efter begge mine fødsler, har jeg blødt i 8-9 uger, hvor der har feks har været et par dage jeg ik har blødt, hvorefter det er kommet igen.

Men ka kun krydse finger for at det er din mens vh Stine 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Trist at det ik gik efter planen denne gang. Er ked af dit tab!

Altså efter begge mine fødsler, har jeg blødt i 8-9 uger, hvor der har feks har været et par dage jeg ik har blødt, hvorefter det er kommet igen.

Men ka kun krydse finger for at det er din mens vh Stine 

Ja det er tredje gang at det ikke går efter planen 

Jeg tænker lidt at heg måske ikke bløder så længe som hvis heg havde født til tiden? Jeg blødte heller ikke voldsomt lige efter fødslen? Kun en lille smule mere end ved min normale mens, og så sådan i ca 2 uger hvor så jeg har plettet mindre og mindre indtil der ikke kom mere den tredje uge. Og nu er der så kommet en del igen samtidig ned lette mens smerter? Havde ingen smerter fra efter fødslen og så til nu (bortset fra de æl lignende smerter for 14 dage siden) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.