Hvor lang tid går der efter bio før man bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har haft skrevet tidligere om en test af samme mærke som den ene dag var svagt positiv og den næste komplet negativ (+en ekstra test fra andet mærke som også var negativ). Jeg tester i morgen hvis ikke jeg begynder at bløde inden. 

Men nu undrer jeg mig.. hvor lang tid går der fra testen bliver negativ til man begynder at bløde? Jeg håber selvfølglelg stadig den bliver positiv i morgen.. men nu blev jeg lige nysgerrig på om der normalt går 3 dage eller mere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej. Jeg har haft skrevet tidligere om en test af samme mærke som den ene dag var svagt positiv og den næste komplet negativ (+en ekstra test fra andet mærke som også var negativ). Jeg tester i morgen hvis ikke jeg begynder at bløde inden. 

Men nu undrer jeg mig.. hvor lang tid går der fra testen bliver negativ til man begynder at bløde? Jeg håber selvfølglelg stadig den bliver positiv i morgen.. men nu blev jeg lige nysgerrig på om der normalt går 3 dage eller mere? 

Det afhænger meget af hvor tydelig positiv test har været og dermed koncentration af hcg. Men umiddelbart bløder du før negativ test. 

Husk at alle graviditeter er bio de første 6 uger også dem der bliver til et barn i sidste ende 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

For mig gik der vist 2-3 dage. Jeg blødte ca en uge "forsinket" alle de tre gange, jeg har oplevet det. Testen var alle gange kun meget svagt positiv, så HCG har jo nok været meget lav og derfor hurtigt ude igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.