Smerter og ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2017

Anonym trådstarter

Hejsa 

jeg er nu 10 dage over tid, slet ingen tegn på mens. Jeg har siden igår haft sådan stik i skeden.. faktisk at det er ubehageligt... har øget Hvidt udflåd... kan det være tegn på graviditet? Har teste for nogle dage siden og den var negativ så har ikke testet siden.. andre der har prøvet lignende eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Test imorgen tidlig ( hvis altså du ikke få din menses imorgen) Da du sidst du testet var for nogle dage siden. Men kan være hvis du tester imorgen så den måske positivt. Og hvis den er negativt så må du vente på din mens kommer. 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Test imorgen tidlig ( hvis altså du ikke få din menses imorgen) Da du sidst du testet var for nogle dage siden. Men kan være hvis du tester imorgen så den måske positivt. Og hvis den er negativt så må du vente på din mens kommer. 

Stadig ingen mens, min mave er helt hård især venstre side og meget udspillet..og har bare ondt.. 

Anmeld Citér

15. maj 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Stadig ingen mens, min mave er helt hård især venstre side og meget udspillet..og har bare ondt.. 

Hmm mærkeligt. 

Så synes jeg du skal kontakte lægen og få taget en blodprøve og få vished.

du har ikke rigtig andre muligheder nu.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Anonym trådstarter

Var til læge idag, ingen svamp, ingen infektioner, alt så fint ud, i min urin prøve slog den ud på leucucytter og protein.. test var negativ, men lægen var selv i tvivl og fik blodprøve på hcg, får svar i morgen. Hvad slår urinen ud på ved graviditet? 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Trille-piiqen

Anonym skriver:

Var til læge idag, ingen svamp, ingen infektioner, alt så fint ud, i min urin prøve slog den ud på leucucytter og protein.. test var negativ, men lægen var selv i tvivl og fik blodprøve på hcg, får svar i morgen. Hvad slår urinen ud på ved graviditet? 

Hvordan endte det? 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Sommerbaby15

Urin og blodprøve slår begge ud på HCG! Men en blodprøve er mere sikker .. hvordan gik det? Har du fået svar?

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym trådstarter

Det endte med jeg fik en gyn undersøgelse, havde ingen svamp, ingen infektion el noget som helst, en smule hævet i Venstre side af underlivet indeni, ingen tegn på mens, fik taget blodprøve på hcg som var 1 og igår fik jeg så min mens.. 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det endte med jeg fik en gyn undersøgelse, havde ingen svamp, ingen infektion el noget som helst, en smule hævet i Venstre side af underlivet indeni, ingen tegn på mens, fik taget blodprøve på hcg som var 1 og igår fik jeg så min mens.. 

Tyder på en bio der er gået meget tidligt til grunde  

håber det lykkes bedre næste gang 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Tyder på en bio der er gået meget tidligt til grunde  

håber det lykkes bedre næste gang 

Det er da noger vrøvl - der er intet, der tyder på graviditet.

Alle - også mænd - kan måles op til 5 af de enheder, der angiver HCG, alt under 5 er normalt og tyder ikke på graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.