Sex efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2017

Anonym trådstarter

Hejsa. Fødte for snart 3 måneder siden og vi har i dag for første gang efter fødslen forsøgt os med det der sex. 

Det gik ikke så godt. Det var mærkeligt for mig og jagede i underlivet lige meget hvor forsigtigt han penetrerede. 

Det føles når man mærker derop som om der i starten ingen plads er og så længere oppe er der godt med plads. Jeg havde kun 1 grads bristning. 

Nogen der har erfaring med sex efter fødslen og hvordan man kommet igang igen og om det er normalt? 

Vi måtte opgive, trods god opvarmning og masser af glidecreme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2017

NRO

Kære du ! 

Min mand og jeg havde sex fire uger efter jeg havde født vores søn. Jeg havde ingen bristning og blev derfor ikke syet nogen steder. Men den snæverhed du beskriver har jeg altså oplevet, så mon ikke det er meget normalt og bare handler om at du skal vænne dig til det? ☺ 

Når det så er sagt, så er jeg sikker på at det ofte bare handler om det psykiske. Hvis du som udgangspunkt har det lidt underligt med tanken om sex efter at have født, ja så skal der nok meget glidecreme til at fjerne den akavethed ���� Besøg da bare lægen og få hende/ham til at forsikre dig om at alt er vel - og så kan du forhåbentlig med tiden slappe af og vænne dig til at tingene føles lidt anderledes efter en fødsel ☺ 

I dag mærker jeg ingen forskel og min søn er 16 måneder i dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.