Hvilken autostol har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

207 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2017

baby_drømme

Synes det er en jungle med alle de forskellige autostole, har svært ved at bestemme mig  

Skal bruge en 15-36 kgs autostol til sønnen og jeg har kigget lidt på Cybex og Römer, men ja, jeg aner det ikke. Det kan være hvilket som helst mærke. Så kom glad og fortæl, hvilken én I har  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2017

Tip!

Rømer �� 

Da alle vores drenge sad i stol, havde vi 3 Rømer 18-36 kg og en 9-18 til den mindste. Ingen problem med at have 3 stole på bagsædet i vores Citroën C4 grand Picasso. 

Nu sidder de to mindste helt bageste i bilen, på deres sæder, og de 2 ældste på de miderste sæde (7 personers bil)

Anmeld Citér

11. maj 2017

tarkoflen

Vi har lige købt den nye röhmer og synes den er ret lækker  

tjek evt guiden på autostol.dk

Anmeld Citér

12. maj 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi har besafe. 

Vores kunne godt lide at kunne vippe sædet lidt frem. Og at der er liiiidt blødere sidde komfort.  

Anmeld Citér

12. maj 2017

Christabelle

Vi har en Cybex Solution M-fix. 

Anmeld Citér

12. maj 2017

(august)

Römer bruger vi til alle tre i diverse størrelser. Vi havde en Cybex på et tidspunkt og den fik vores mellemste simpelthen hold i nakken af at sidde i fordi hun sad så dårligt med armene over selepuden og derved ikke rigtig kunne bevæge sig. 

Vi solgte den efter en uge og købte med det samme en ny Römer. 

Anmeld Citér

12. maj 2017

baby_drømme

Tak for jeres svar, har siddet og kigget lidt og er kommet frem til, at jeg bestiller Cybex Solution x2  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.