Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften baby brugere.
Jeg ville høre om nogen har prøvet at få en svagt positiv test den ene dag og så dagen efter fået en totalt negativ test? Begge på morgenurin og samme mærke. Tog her til aften også en med et andet mærke som var bragende negativ - og det kan jo også være fordi det er aftenurin.
Jeg skal lige sige at jeg ved at det er klogest at vente med at teste til forventet mens dag, men jeg er simpelthen for utålmodig (3+4 cirka) så det behøver i ikke kommentere på. Spørgsmålet er, om nogen har prøvet det samme og der så alligevel har været noget?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Godaften baby brugere. Jeg ville høre om nogen har prøvet at få en svagt positiv test den ene dag og så dagen efter fået en totalt negativ test? Begge på morgenurin og samme mærke. Tog her til aften også en med et andet mærke som var bragende negativ - og det kan jo også være fordi det er aftenurin. Jeg skal lige sige at jeg ved at det er klogest at vente med at teste til forventet mens dag, men jeg er simpelthen for utålmodig (3+4 cirka) så det behøver i ikke kommentere på. Spørgsmålet er, om nogen har prøvet det samme og der så alligevel har været noget?
Det er vel bare en bio? Det har jeg prøvet nogle gange.
Anonym skriver: Det er vel bare en bio? Det har jeg prøvet nogle gange.
Ja, det er jo meget muligt.. jeg håber stadig den når at blive positiv igen. Men en bio er jo sandsynlig. Jeg venter og ser om mens melder sin ankomst. Har haft lidt mens smerter i nogle dage sammen med ømme bryster.. det oplever jeg ellers normalt ikke ved mens.
Håbede lidt jeg ville få nogle opløftende historier
Vent til din mens Der er mange der siger de fint får positiv i 3+ ugen, men laaaangt størstedelen får altså først ved dagen for udebleven mens. SÅ lad vær at stresse, det gør dine tanker og krop værre. Slap af, og vent og se om du får din mens, tingene går ikke hurtigere af den grund Jeg var selv utålmodig, indtil jeg for et par dage siden blev træt af skuffelserne. Tænkte nu venter jeg til min mens på 4+4, og ganske rigtig, 2 positive tests til morges.Og det kan jo så stadig vise sig at være en bio, for mig at se er jeg ikke heeeelt gravid før barnet har udviklet en del mere Lige nu er der bare graviditetsmateriale.
Bananaalice skriver: Vent til din mens Der er mange der siger de fint får positiv i 3+ ugen, men laaaangt størstedelen får altså først ved dagen for udebleven mens. SÅ lad vær at stresse, det gør dine tanker og krop værre. Slap af, og vent og se om du får din mens, tingene går ikke hurtigere af den grund Jeg var selv utålmodig, indtil jeg for et par dage siden blev træt af skuffelserne. Tænkte nu venter jeg til min mens på 4+4, og ganske rigtig, 2 positive tests til morges.Og det kan jo så stadig vise sig at være en bio, for mig at se er jeg ikke heeeelt gravid før barnet har udviklet en del mere Lige nu er der bare graviditetsmateriale.
Tak for svar og tillykke med de to streger ja, inderst inde ved jeg jo nok godt at jeg skal stoppe med at teste og vente lidt og se. Jeg har også bestemt mig for at vente med at teste til søndag. Det andet er for frustrerende og skuffende! Så håber jeg at jeg også får to fine streger og ingen mens!
Jeg har prøvet det tre gange. Det var graviditeter, der ikke blev til noget. Svagt svagt positiv i nogle dage og så kom mens en lille uge forsinket.
Der er en del det tester positivt sent... men når den har været positiv og stregen med samme mærke ikke er der overhoved dagen efter så vil jeg tro at sandsynligheden er langt størst for en bio.
Lea2787 skriver: Jeg har prøvet det tre gange. Det var graviditeter, der ikke blev til noget. Svagt svagt positiv i nogle dage og så kom mens en lille uge forsinket.
Okay, tak for svar. Det er rart at høre nogle som har oplevet det samme. Jeg forventer ikke noget så, men tester på forventet mens dag hvis mens ikke er kommet. Hvis den er negativ så regner jeg med at det var en bio.
Jullesnulle skriver: Der er en del det tester positivt sent... men når den har været positiv og stregen med samme mærke ikke er der overhoved dagen efter så vil jeg tro at sandsynligheden er langt størst for en bio.
Tak for svar. Du har nok ret i at risikoen for en bio er stor. Det er graviditets symptomerne som har fået mig til at teste tidligt. Jeg har dem stadig (især ømme bryster) og tester på forventet mens dag søndag hvis mens ikke er kommet. Hvis den er negativ så tænker jeg det har været en bio. Krydser fingre indtil da
Update: tog en test i dag, 4+0 efter mine beregninger, og den var uden tvivl negativ. Så det blev ikke denne måned.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128