Hej
Jeg har i går fået pillet min spiral ud da jeg har haft en del bøvl med den og den har givet mig mange kramper. Dette holdte egentlig op efter jeg havde haft den i ca 5 måneder men her de sidste dage fik jeg ud af det blå voldsomme kramper og min kæreste kunne pludselig heller ikke "være der" da han blev ramt på penis ved penetration, og det har han aldrig bemærket før, men her fik han i revet hul
så vi var ret sikre på at spiralen havde rykket sig. Så derfor blev den taget ud i går. Det er mellem 2 menser' og vi havde sex for 3 dage siden. Og igen på dagen den var fjernet. Vi vil gerne være gravide men ikke helt endnu så derfor er jeg startet op med minipiller men er bange for at jeg godt kan være blevet gravid her i "skiftet". Jeg kan nemlig ikke finde noget omkring at gå fra spiral til minipiller og effekten herimellem.
Mit spørgsmål er derfor - vil jeg kunne være blevet gravid med den sex jeg havde 2 dage inden spiralen blev fjernet plus på dagen ? Jeg startede op med minipiller på dagen den var fjernet.
Er anonym da det er ret personligt. Håber det giver mening det hele og det ikke er for rodet.
Anmeld
Citér